Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda från Köpenhamn mot Linköping!
- 
		Bräda från Köpenhamn mot Linköping!Publicerad av bohn2fly på 22 juni, 2004 vid 11:55Hej igen!!! Brädhelvetet är för långt att fraktas med den vanliga posten och bussbolagen tar inte packet över gränsen… Ingen som är i Köpenhamn den närmaste tiden som ska uppåt i Sverige… Jag bjuder på blåbärspaj med vaniljsås samt att dansken i Köpenhamn ger dig 300 kr för besväret  /Peter bohn2fly svarade 21 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Vilket klipp nästan så man är sugen på att åka till Danmark mest för blåbärspajen  
 Det är säkert någon vänlig person som fixar det.
- 
Svar till: 
 Hej igen!!! Brädhelvetet är för långt att fraktas med den vanliga posten och bussbolagen tar inte packet över gränsen… Ingen som är i Köpenhamn den närmaste tiden som ska uppåt i Sverige… Jag bjuder på blåbärspaj med vaniljsås samt att dansken i Köpenhamn ger dig 300 kr för besväret  /Peter [/ QUOTE ] HAHA va fan hur jevla lång är din bräda?, banga bussgods.se? 
- 
Inte längre än den längsta japan herregud, 1.78 cm bara… Längden var nog inga problem, men just att det fraktas en hel del annat i paket som de har levererat förr med bussarna. De har infört förbud mot paket, tullen granskar dem jämt sa damen jag snackade med. Faan vad EU är bra, öppna gränser och riktigt trevligt faktiskt. Faan. förlorar Sverige ikväll så är det ju moset på grädden… /Peter 
- 
Svar till: 
 Inte längre än den längsta japan herregud, 1.78 cm bara… Längden var nog inga problem, men just att det fraktas en hel del annat i paket som de har levererat förr med bussarna. De har infört förbud mot paket, tullen granskar dem jämt sa damen jag snackade med. Faan vad EU är bra, öppna gränser och riktigt trevligt faktiskt. Faan. förlorar Sverige ikväll så är det ju moset på grädden… /Peter [/ QUOTE ] fan det är Hengo som har smugglat för mycke dope med bussarna I knew it!, men fan kör skiten över bron o stoppa på Bussgods i malmö? 
- 
Detta börjar ju likna en följetång utan dess like. Killens morsa ska till Karlskrona nästa vecka. Så lösningen blir nog att hon får släpa skiten dit och sedan sätta aset på bussen… Om detta går i lås och jag har min bräda nästa vecka, så lovar jag lägga upp receptet på min blåbärspaj… /peter 
- 
Hör med Troels ”Myggen” han jobbar i Köpenhamn och bor i Malmö han kan kanske hjälpa dig. 
- 
Jag har ett litet paket (drygt ett kilo) som jag skulle behöva ha hjälp att få transporterat från Amsterdam. Kollade med bussgods, men de kunde inte hjälpa till. 
 Någon som vill tjäna ett par tusen?

- 
Svar till: 
 Jag har ett litet paket (drygt ett kilo) som jag skulle behöva ha hjälp att få transporterat från Amsterdam. Kollade med bussgods, men de kunde inte hjälpa till. 
 Någon som vill tjäna ett par tusen?
  [/ QUOTE ] Jaja, men vad faan…funkar det med bussen med en bräda så är ju kanalen öppen sedan är ju min tanke fattaru la… 
- 
Om du har någon kontakt som kan ta med brädan till Halmstad eller närliggande, (ska ner till skanör ev imorrn kanske)..så kan jag fixa vidare transport till Linköping…ska dit helgen efter midssommar. Mvh 
 E_Axel
- 
Hmm, problemet är ju snubben i Köpenhamn. Om han bara kunde ta sig till Sverige så fungerar bussgods.se. Men som det ser ut nu så snackar han med en Kite-affär i köpenhamn som kan kanske hjälpa honom eller så får hans morsa som ska till Helsingborg och Karlskrona nästa vecka fixa bussgodsbiten. Det är inte lätt men det ska fanimej gå på något sätt… /Peter 
Logga in för att svara.