Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda upphittad i Torkelstorp
-
Bräda upphittad i Torkelstorp
Publicerad av henkeman70 på 23 september, 2006 vid 16:16Hittade en bräda i morse(lördag) i Torkelstorp. Saknar du din? Återfås mot beskrivning. /Henke
henkish svarade 18 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
kanske man ska börja fråga sig var kitaren som åkte på brädan tatt vägen!?
ligger kvar å bodydraggar fortfarande…”var faaan e den” … =0)
-
asså jag har aldrig äns sätt en kite uppe i luften vid torkelstorp.. Hur måste dt blåsa för att dt ska va bra vind där då?
-
zo0 wrote:asså jag har aldrig äns sätt en kite uppe i luften vid torkelstorp.. Hur måste dt blåsa för att dt ska va bra vind där då?
Vet inte om det ngnsin blir bra vind där(byigt värre i lördags). Men det funkar hyfsat på sydost/syd. Inte många andra spots i GBG trakten som funkar alls på de vindarna.
-
henkeman70 wrote:zo0 wrote:asså jag har aldrig äns sätt en kite uppe i luften vid torkelstorp.. Hur måste dt blåsa för att dt ska va bra vind där då?
Vet inte om det ngnsin blir bra vind där(byigt värre i lördags). Men det funkar hyfsat på sydost/syd. Inte många andra spots i GBG trakten som funkar alls på de vindarna.
SO till SV funkar bra
-
Jag var där i lördags. Det var inte Byigt. Det var suveränt bra !! Kan ev. bero på att jag kör ”bow” och inte kände det….
-
Har den två stroppar och fyra fenor så är den min…..
-
tyckte med det var grymt i lördags vi var strax över 30 stycken där då
-
föresten jag kan beskriva brädan fast det e inte min får jag den ändå då :tongue:
blev ju trots allt av med min i askimsviken för 2 veckor sen -
surfbasse wrote:föresten jag kan beskriva brädan fast det e inte min får jag den ändå då :tongue:
blev ju trots allt av med min i askimsviken för 2 veckor senHur f.n blir man av med en bräda i ”kisseviken”????
-
surfbasse wrote:föresten jag kan beskriva brädan fast det e inte min får jag den ändå då :tongue:
blev ju trots allt av med min i askimsviken för 2 veckor senFå inga idéer nu Basse… 🙂
-
Kanon, upptäckte precis att jag saknade min bräda så kollar man Steffo och där är den, visst blir man glad..
Janne
-
onelongnightinhelsinki wrote:Kanon, upptäckte precis att jag saknade min bräda så kollar man Steffo och där är den, visst blir man glad..
Janne
Efter att ha bodydraggat i snart en vecka……
=0)
Mvh Henkish
Logga in för att svara.