Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brädbygge???????????

• Brädbygge???????????

Publicerad av ola_p på 25 oktober, 2001 vid 17:09

Den enda frågan som ingen vill besvara hittils är vad det kostar att bygga en bräda, det kan väl inte vara så svårt att svara på, prisexempel el. liknande, någon, snälla???

tidsåtgång?
    möjlighet att bilda studiecirkel?
    verktyg?

Någon intresserad av att bygga i vinter?

/Ola
    [email=” [email]aloha@purpleturtle.com[/email] ”] aloha@purpleturtle.com

ola_p svarade 24 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2001 vid 17:35

min första gick på ca 2000:-
    då var 5 som köpte från industrifirmor typ.
    den andra gick på 4000: då var jag ensam och handlade från surffirmor, den var en ”feting” 4 år gammal nu men funkar perfekt, kör lätt ifrån bic tecno mm.
    /christerljung

• ola-h

Medlem
    26 oktober, 2001 vid 08:25

Jag är definitivt intresserad av att bygga och bilda studiecirkel i Göteborg. För min del blir det dock knappast något innan jag kommer hem från Maui i april. Jag har dock två killar till som skulle villja vara med.

Om någon annan Göteborgare skulle kunna fixa lokal blir det snabbt riktigt intressant.

• ola_p

Medlem
    27 oktober, 2001 vid 08:49

Intressant man skulle kunna bygga hemma hos mig, jag pratade med pappa och verkade tycka att det var ok att vara i källarn hemma hos oss i Ljunsgskile. Vi är redan två här som är intresserade av att bygga. Har du mail address till de som skulle vara intresserade? Finns det någon handledare att tillgå? Villka verktyg behövs och till villken kostnad? Jag skall försöka få tag på Janne Blidberg om han är intresserad, isåfall skulle han kunna vara handledare. Vilken möjlighet finns det att bilda studiecirkel, och vad kan man få för bidrag?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications