Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Brädfrakt GBG – Varberg
- 
		Brädfrakt GBG – VarbergPublicerad av pederboy på 27 november, 2006 vid 09:53Finns det någon pendlare eller någon som skall ner till Varberg från Göteborg under veckan? Skulle behöva få ner en bräda till Uffe. /Peder pederboy svarade 18 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
OregistreradGäst27 november, 2006 vid 15:53Hur lång tid tar de för han att laga en bräda? Lång kö? Vad kostar det ungefär? /Lars 
- 
Vet inte hur lång tid Uffe tar på sig att laga en bräda. 
 Dock sa han till mig att han jobbat undan en del för tillfället./P 
- 
Oregistrerad wrote:Hur lång tid tar de för han att laga en bräda? Lång kö?Vad kostar det ungefär? /Lars För en ”normal” reperation, typ en större spricka där han behöver laminera några lager tar han runt 1000-lappen och tar 1-1.5 vecka. Men då ingår också grafikjobbet som är den riktigt svåra biten (ju mer grafikjobb ju dyrare blir det). För en totalt smashad nos tar han ca 2000-2500 (polare totalhavererade sin JP FS). Låter kanske dyrt men han gör riktigt bra jobb. Polarens JP blev grymt bra efteråt. 
- 
Jag ska nog upp till GBG en sväng i veckan, isf hör ja av mej o kollar om du löst de. Annars fixar jag de! 
- 
Tack för erbjudandet Slusken. 
 Transporten är fixad./Peder 
Logga in för att svara.