Senaste nytt Forums Vågsurfing Bradkop i Brasilien for nyborjare

• Bradkop i Brasilien for nyborjare

Publicerad av samme på 16 januari, 2005 vid 15:16

Sitter i Brasilien (Rio d J) och funderar pa att kopa en brada. Ar nyborjare och har fatt tips om att kopa en funboard evolution 7.2″. Det finn dock mangder med olika marken, allt fran inhamska marken (tex Marcelo Peninha) till oneill, rip curl etc. Om man vill fa tag pa reservdelar (fenor) i sverige ar det standardsystem (FCS) som galler da? Vilken skall man ga for? Ar okunning men skulle vara tacksa for hjalp!

Tack sa lange

Samuel

samme svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2005 vid 18:32

Du ar pa ratt forum.
    Om du ar normalbyggd sa later 7.2 helt okej. Garna Malibu shape pa den. Lattast ar om du skaffar en brada med FCS eftersom det ar populrast i Sverige men koper du inte med FCS gar det ju alltid bestalla over natet.
    Angaende marke sa vagar jag inte riktigt svara, jamfor vikten pa de bradorna du kikar pa. Jag har hort daliga saker om brasilen brador att de ar kass kvalite mm men jag har sjalv en brada fran Brasilien och den ar kanon..

Lycka till, skriv garna vad du koper..

/Lars

• bonasurf

Medlem
    18 januari, 2005 vid 15:32

Kommer ner nästa vecka. Vad kostar de där nere??
    Är det värt att ta med sig sin egen?

• samme

Medlem
    10 februari, 2005 vid 03:42

Tack for hjalpen!
    Nu har jag kopte en Onei`l 7.4″ funboard. Kandes riktigt bra pa premiarsurfen, blev riktigt nojd!!

//Samuel

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications