Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Brädlayouts
- 
		BrädlayoutsPublicerad av curry på 21 juli, 2004 vid 14:50Hade tråkit en gång. Då satte jag mig framför illustrator och skissade lite brädidéer. 
 Här är lite smått o gott, posta gärna något själva om ni har nångra brädlayoutsbilder ni gjort (kanske inte bara jag som gör detta när jag har tråkit?).putte svarade 21 år, 3 månader sedan 15 Medlemmar · 24 Svar
- 
			24 Svar
- 
när kan man beställa turtlesbrädan? vill haa! 
 en med bamse skulle va rätt tung också.
- 
Jag ska faktiskt bygga mig en bräda snart så jag måste hitta nån nice layout. Btw, hur starkt är epoxy? Fräter det sönder klistermärken, säg om man sätter klistermärken på en bräda och sedan täcker med epoxy, fräter det sönder då? bättre med polyester och glasfiberväv kanske? 
- 
Epoxi funkar! kan va värre med polyester som har en förmåga att smälta en del matrial som ex cellplast. **** Bronco rider **** 
 – The Vänern keatöörs –
- 
Epoxy smälter nog inte klistermärken men däremot så kanske inte vidhäftningen blir tillräckligt bra. Skriv ut på en bläckstråleskrivare istället. Använd rispapper. Det blir genomskinligt när man målar på epoxy. Man kan lägga det _på_ epoxy eller under glasfiberväven. Allt efter smak… nic 
- 
har ju några fina, blev lite kass upplösning på dom nu bara men men  
- 
De var fan riktigt snygga! Dock lite svåra att fixa där hemma med målarfärg och pensel   
Logga in för att svara.