- 
		Brädor i ThailandTjenare 
 Ska åka till Thailand över jul och nyår och skulle vilja ta med mig så lite stuff som möjligt, någon som vet ett schysst ställe där man kan köpa billiga brädor??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Brädor i Thailand
Tjenare
Ska åka till Thailand över jul och nyår och skulle vilja ta med mig så lite stuff som möjligt, någon som vet ett schysst ställe där man kan köpa billiga brädor??
KBA i Hua Hin, men dom är inte så billiga längre.
En Custom Cabrinha kostar 600USD å det är väl bara 400-500 billigare än på Surfersparadise.
Dom e jävla snåla israeler också, jobbiga affärsmän.
Ok tack, tänkte mer typ som märkesbrädor har hört att airush tillverkar sina brädor i Thailand. Finns det ingen svart marknad för sånt???
KBA är generalagent för Airush i Thailand, men har inte så jävla bra priser på dom brädorna.
Airush brädorna görs i Cobra fabriken som ska ligga nånstans mellan Bangkok och Pattaya, närmare Pattaya tror jag. Försökte luska ut förra året om det gick att köpa direkt från fabrik eller på nån svart marknad men hittade inget
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Brädor i Thailand
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.