Senaste nytt Forums Brädval

• Brädval

Publicerad av anonym-anvandare på 29 november, 2003 vid 13:17

Hmm, hjälp mej med val av bräda! Jag har tidigare kört på en 130l skruttbräda, men det är dags att skaffa sej en flottare. Jag har bara surfat nått år och börjat köra så smått med hängsele. Min vikt=64kg. vad ska jag köpa??

semivaken svarade 21 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • grahn

Medlem
    30 november, 2003 vid 11:51

hmmm ..
    vill du bara köra j….t snabbt har jag en grym bräda för dig… mistral edge. riktigt tok snabb tongue.gif
    //grahn

• semivaken

Medlem
    30 november, 2003 vid 14:54

jag har en bräda som iförsig också är 130 l, men antagligen rätt mkt sjysstare… helt perfekt fortsättningsbräda, jag hade också börjat köra lite med sele när jag köpte den… jag kan nog sälja min 6,4 rigg till den om du vill ha… smile.gif om du seglar mycket havsegling så är den kanske inte så bra, men utmärkt för innanskärsegling… det är widestylebrädan Mistral Emotion -03 131 l och seglet neilpryde supernova II -02 med 460 30%kol mast och neilpryde freedombom. Två fenor och boardbag till brädan, och en neilpryde sittsele. Allt i mycket bra skick. För 8500 kr

Ett litet klipp med brädan och riggen i en misslyckad gipp cool.gif

mvh Jeppe semivaken@hotmail.com 073 9324134

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications