Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bränner iväg nårra posts här
- 
Hej Rambo”Hugo” Det jag drog i gång, kanske var inte vad jag hade tänkt mig riktigt. Egentligen undrade jag över varför du skriver som du gör på forumet, t.e.x det med betongen. Vad jag har hört ska du vara en duktig Kitesurfare, 
 du som jag vet att man ska uppmuntra dom som är nybörjare med säkerhet och instruktioner så att man inte förbjuder den underbara sporten som finns.
 Att du är en positiv förebild för Kitesurfing…
 För jag som du tycker att Kitesurfing är livet!!!
 Att sen jag skrev dumt till Kiki, det var inte stabilt gjort, det var nämlingen inte henne jag hoppa på…
 Men det var dumt att forsätta med glåpord.Ursäkta mig Hugo o Kiki att jag har förstört lugnet här på Steffo. 
 Kommer inte att vara här mer…..MVH//08……….. 
- 
Svar till: 
 Har träffat norr-baggarna några ggr tillsammans med Shaggy. Sköna pojkar! Rambo, kan du inte fixa några billiga kiteprylar till Shaggy så han också kommer igång? /JÅ [/ QUOTE ] LÄTT det fixar vi till våren 
- 
för jedra fint där nere lätt värt en dags utflykt. om inte så för promenaden hem igen… 
- 
Svar till: 
 hur hittar man till dalen? [/ QUOTE ] tar av mot E6 vid torekov, kör mot torekov ända tills man kommer till västra karup då kör man rakt fram tar vänster vid hovs kyrka sen rakt fram tills man ser en liten skyllt ”Dalen 2” 
- 
Svar till: 
 hur stora är de brytande vågorna på ett ungefär? [/ QUOTE ] vet ej dom största typ 3m dalen e klart det bästa stället för vågkitesurf sjukaste linjerna branta vågor, typ som en bra dag i cabarete faktiskt… 
Logga in för att svara.