Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brisen i Klagshamn?

• babilidoo

Medlem
    22 april, 2006 vid 09:14

packa prylarna!!

• pjoter

Medlem
    22 april, 2006 vid 09:18

de blåser alltid mer på drogden än nånannanstans här nere. förutom på so då det kan brisa ordentligt i klagshamn. drogden mätaren sitter rätt högt upp…

• andes

Medlem
    22 april, 2006 vid 09:39

Får minsann bli en tur till klagshamn idag

• joli

Medlem
    22 april, 2006 vid 10:09

Jag var precis nere och kollade. Uppskattar vinden 8-12 m/s, svårt att veta utan mätare, men def surfbart.

Dock är inte stenar markerade + ingen båt + frånlandsvind + kallt i vattnet. Så jag som medelmåtta väntar 🙂

• el_duderino

Medlem
    22 april, 2006 vid 10:13

Fan att jag har 2 promille fortfarande

• henke201

Medlem
    22 april, 2006 vid 10:23
    joli wrote:
    Jag var precis nere och kollade. Uppskattar vinden 8-12 m/s, svårt att veta utan mätare, men def surfbart.

Dock är inte stenar markerade + ingen båt + frånlandsvind + kallt i vattnet. Så jag som medelmåtta väntar 🙂

Frånlandsvind? är de verkligen de?

• joli

Medlem
    22 april, 2006 vid 10:29

Ja, sydost. Det är klart sticker du inte alltför långt är du fortfarande innanför piren. Jag är hemma nu (utanför Veliinge), men det verkar som vinden ökat.

• gnutten

Medlem
    23 april, 2006 vid 13:27

För dom som missade det… Klagis rockade fint under stora delar av lördagen. Började på 5.2, gick sen ner till 4,5. Och Solsken!

• babilidoo

Medlem
    23 april, 2006 vid 15:27
    Gnutten wrote:
    För dom som missade det… Klagis rockade fint under stora delar av lördagen. Började på 5.2, gick sen ner till 4,5. Och Solsken!

Grymt tryck i 4.7

Hur blev bilderna Andy ?

• endy

Medlem
    23 april, 2006 vid 16:37

Frågade du mig eller A.O
    Gött med tryck var det, var tvungen att åka hem lite tidigare, men det var fint som snus ändå!
    Gött ladd!

• babilidoo

Medlem
    23 april, 2006 vid 17:07

hehe. jag tror det var någon av Olandersson-gänget som fotograferade. Inte säker iallafall

• endy

Medlem
    23 april, 2006 vid 17:38

Aha, ja hade inte tid till varken vila eller foto tid, knäppte bara en bild innan jag åkte hem
    S-66 Switch-Chachoo vilket han förstås satte klockrent, kul att se grym segling

• basse

Medlem
    23 april, 2006 vid 17:48

Fiiint… vi satt på tåget över till Köpenhamn i solskenet och såg att det skulle bli bra. Vart tog solen vägen idag??? Ja ja… kommer ner en annan gång!

• naish

Medlem
    23 april, 2006 vid 21:39

SATAN. Mitt gips åker av på torsdag och då jävlar!!! Synd att man missade en sådan dag som denna men men. Hur va d i vattnet Endy? Kan man köra utan handskar och luva nu?Tyckte d va rätt varmt med hanskar och luva för 3 veckor sedan.

• endy

Medlem
    24 april, 2006 vid 06:14

Ja för fanken, jag körde utan luva och handskar, blev lite kallt om händerna på slutet men vattnet var inte kallt alls, inne vid land typ 10-12 grader.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brisen i Klagshamn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.