- 
		Bussgods (prisexempel?)Eftersom jag inte kan ringa bussgods för att få prisexempel så slänger jag ut frågan här. 
 Hur mycket kostar det att få ett segel skickat från göteborg till malmö? Någon måste ju ha gjort det innan…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bussgods (prisexempel?)
Eftersom jag inte kan ringa bussgods för att få prisexempel så slänger jag ut frågan här.
Hur mycket kostar det att få ett segel skickat från göteborg till malmö? Någon måste ju ha gjort det innan…
Jag ahr dock inte hittat något vettigt där, det finns prisexempel, men ajg blir inte klok på dom…någon som kan tyda?
Senast jag skickade så har jag för mig att det kostade 110, dagen efter skickade jag ett annat segel tom mindre, då ville dom ha 150 för att det var skrymmande   .
.
Johan
Räkna med 150-200 per segel, det är vad jag brukar betala. ibland går det som skrymmande, ibland på vikt och ibland på volym…
/adde
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bussgods (prisexempel?)
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.