Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Byggt om slidern i Båstad
- 
		Byggt om slidern i BåstadPublicerad av dalen på 21 september, 2005 vid 19:42Då var det äntligen klart. Har byggt om den lite så alla skall kunna prova vid träffen vid Lagan. Har även en kicker på gång men den får komma i sjön till våren. 
 Kolla Sam vad glad han är. Kingen känner på ballansen!!!!matthias svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Just nu ser det ut att bli syd på lördag. 
 Blir det inte vind så kan vi låna Sams bil och köra saker på taket!!!! Ha Ha
- 
gryyyymt.. sams musabil är rät het… han går o byter bort världesn surfbil mot en lite kärringa åk som inte orkar 110 kmH feeet slider dock.. den ska vi dö på 
- 
nån mer än jag som tycker att han på Valkuken ser biffig ut? 
- 
Skojade bara!!! Det är den nya LE från kiten som det Polska kitesyndikatet plockat fram. Den skall visst inte gå och flyga med men har sjukt lite bartryck så den kommer att passa alla klena killar. Ha ha. Hörde att det var någon från Torekov som beställt två. Huge???? 
- 
Svar till: 
 gryyyymt.. sams musabil är rät het… han går o byter bort världesn surfbil mot en lite kärringa åk som inte orkar 110 kmH feeet slider dock.. den ska vi dö på [/ QUOTE ] Snacka skit min gör 120  
- 
inte jätte-hard core men kul att alla kan prova! finns det fetare? 
- 
Det finns ju inte så gott om kitare som kan köra på slider i sverige så vad passar bättre än en slider som är perfa att lära sig på. 
 Det fetaste med slidern är att den är mobil bara att tömma luften vika ihop och lasta in Hyundaien och vips så sätter man lite klass på vilken tävling man vill i sverige.
 Har sett Mårtens planer på ricktigt feta sliders där snackar vi hard core i världsklass.
 I vilket fall är det trevligt att det finns folk som engagerar sig i sådana här prylar.
- 
helt klart en grym grej! jag å några polare byggde lite grejor men dom blev ju ingen succé direkt. va bara jag chrille å melker som åkte på grejorna, menmen. Får hoppas denna gör succé och det tror jag eftersom denna e lite mer användarvänlig. 
Logga in för att svara.