• gurra_g

Medlem
    31 oktober, 2009 vid 11:21

Ingen superbra åkning direkt men kiten ser ju ut o röra sig på ett trevligt sätt!

[ame=”http://vimeo.com/7358874″]Ozone C4 Teaser on Vimeo[/ame]

• virena

Medlem
    1 november, 2009 vid 23:45

Den e superskon. Jag bara hoppas att Jens snabbar pa grabbarna grus sa att jag kan fa en 9 och en 11a till brasilien.

Jens, har tva polare som kommer hit snart kanske kunde be dem ta varsin med sig. Finns det nagon som helst mojlighet att fa dem till mitten av november? Vore toppen.

• skotten

Medlem
    2 november, 2009 vid 06:02

grrr why do they make a video selling a kite and hardly show you the kite flying?? fkkin AASSSSS..

looked like it handled the loop ok though… lol dont know what else to say.. really….

• milkman

Medlem
    2 november, 2009 vid 09:29

Virena, inga problem. Du får ta våra testkiter om det krisar. (kommer i veckan)
    Skotten, jag tror inte detta är en officiell filmsnutt. Fast Torin Bright (teamkillen) är rätt duktigt på att editera tycker jag.

• milkman

Medlem
    2 november, 2009 vid 10:23

Fast nu ligger den ju på sidan, så då är det ju officielt.. Tar tillbaks allt.
    http://www.flyozone.com/kitesurf/en/products/kites/c4/info/

• virena

Medlem
    2 november, 2009 vid 12:28
    Milkman;586357 wrote:
    Virena, inga problem. Du får ta våra testkiter om det krisar. (kommer i veckan)
    Skotten, jag tror inte detta är en officiell filmsnutt. Fast Torin Bright (teamkillen) är rätt duktigt på att editera tycker jag.

Fasen vad kuuuuuuuul

Kram kram

• wakenils

Medlem
    8 november, 2009 vid 20:56

virena du får inte sno demokitesen… de måste testas i kallvatten först!!
    ok rulle… svårt att se på film om en kite e bra… är ju upp till åkaren iaf, wainman laddade ju fetast på nån gammal 2-linors o allt dåligt klipps ju bort
    ska bli intressant att testa när de kommer… svårt att uttala sig innan

• virena

Medlem
    8 november, 2009 vid 22:15
    WakeNils;587433 wrote:
    virena du får inte sno demokitesen… de måste testas i kallvatten först!!
    ok rulle… svårt att se på film om en kite e bra… är ju upp till åkaren iaf, wainman laddade ju fetast på nån gammal 2-linors o allt dåligt klipps ju bort
    ska bli intressant att testa när de kommer… svårt att uttala sig innan

Leksaker skall användas, inte sparas som demokites:smirk: Du får komma hit istället. Det är för kallt hemma

• milkman

Medlem
    9 november, 2009 vid 08:44

Nu är dom hemma, jag är motiverad att kita i November i år.

• wakenils

Medlem
    9 november, 2009 vid 09:19

när kommer dom till den sidan av landet man faktiskt kan kita på? iofs har väl ni det bättre nu när det blåser ostligt hela tiden… men men det betyder ju plattvatten vid min slider!

• gurra_g

Medlem
    9 november, 2009 vid 15:40

Ge mig!!!

• rydstrom

Medlem
    9 november, 2009 vid 17:19
    Gurra_g;587506 wrote:
    Ge mig!!!

haha för du har inga kites nu.. hahah!!

du kan köpa mina så länge!

• wakenils

Medlem
    9 november, 2009 vid 20:15

lite kari på c4an
    vinst i kpwt waves, skoj http://www.flyozone.com/kitesurf/en/news/headlines/13464
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=3Egos5i03Q8″]YouTube- kari Schibevaag In Brazil[/ame]

• hildingdude

Medlem
    11 november, 2009 vid 16:13

Torrin den jäveln är ju om inte jag minns fel 19 bast. Han sa såhär när ja sa att videon va snygg
    Torrin:
    Haha thanks, I try to make them good. Have A LOT to learn though. It just takes sooooo much time to learn how to and finish edits!

• dalen

Medlem
    12 november, 2009 vid 13:34

Du var det bara vinden som saknas. C4:orna ligger färdiga för test:)
    Imorgon blir det testdag för alla som vill. Ring mig för mera info om var vi kommer att vara.
    Mårten

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.