Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cabrinha 05!!!
- 
Svar till: 
 Sorry, men det srämmer inte. Var på Neilprydemöte på Teneriffa i förra veckan och gosse, kitarna kommer inte i augusti. [/ QUOTE ] Synd, aja får vänta lite längre då 
- 
Svar till: 
 En reflektion: 
 Om nu 05:orna är på gång vem köper då 04:a prylar även om man får vänta nån månad innan det kommer till butik.
 Inte så bra att snacka 05:or i juni månad….., inte ur försäljnings synpunkt varje fall.[/ QUOTE ] Eftersom Sverige är minsta landet (=sist på listan) för många märken så kommer många 05or inte till oss förrän i årsskiftet 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 En reflektion: 
 Om nu 05:orna är på gång vem köper då 04:a prylar även om man får vänta nån månad innan det kommer till butik.
 Inte så bra att snacka 05:or i juni månad….., inte ur försäljnings synpunkt varje fall.[/ QUOTE ] Eftersom Sverige är minsta landet (=sist på listan) för många märken så kommer många 05or inte till oss förrän i årsskiftet [/ QUOTE ] haha jag får… 
- 
Svar till: 
 Var precis ute och körde Cabrinha 05 i Apelviken. 
 Fy faaaaaaaaan vad gött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Snabbaste, stabilaste och mest lättkörda kite jag någonsin provat.
 Gööööööööööööötttttttttttttttttt moooooooooooooooosssssss![/ QUOTE ] 
 Definera mest lättkörda tack 
 Har recon Releasen förbättrats på 05or?, är det lättare att få ihop grejerna och köra vidare om man försöker göra det själv på vattnet? Behövs ankare fortfarande  
- 
Men va fan är det ingen som läser inlägget där det står att jag bara skojade med Chrille??? Jag har INTE kört nya Cabrinha. 
- 
Ok. Men anta att du gjort det, hur bra skulle dom varit då? Man skojar inte på detta forumet. 
- 
Svar till: 
 Men va fan är det ingen som läser inlägget där det står att jag bara skojade med Chrille??? Jag har INTE kört nya Cabrinha. [/ QUOTE ] 07:orna är de braaa         
Logga in för att svara.