Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha nomad

• skotten

Medlem
    4 juli, 2009 vid 14:07

hehe really attractive kite there… wow… I thought Naish were extreme.

• pepa

Medlem
    4 juli, 2009 vid 14:57

Det fina är att wildcard color inte har nåt statiskt färgschema, det blir vad det blir helt enkelt 🙂

• casper

Medlem
    4 juli, 2009 vid 16:08

Susi Mai körde en sån nere i Oman förra helgen, den såg fin ut eller kanske det var hon som var fin.
    Eddie var kitebitch åt henne.

• skotten

Medlem
    4 juli, 2009 vid 16:42

oh yeah that would be susi lookin good..

• debkausf

Medlem
    4 juli, 2009 vid 18:13

Jag hörde att en herre från svedala hade satt susi. Vad gör man inte för att komma åt nomaden.

• debkausf

Medlem
    4 juli, 2009 vid 18:19
    skotten;556962 wrote:
    hehe really attractive kite there… wow… I thought Naish were extreme.

Det är min tur o bju på lite sprit! Passar morgan? Knivens tävling i la? Du o jag!:tongue:

• skotten

Medlem
    4 juli, 2009 vid 18:53

lets doit!!…

If I can have dinner with suzi by the end of the month, you all have to buy naish…

• milkman

Medlem
    4 juli, 2009 vid 19:06

So basically you are asking us to marry raggity grandma as a dare to you dining with someone hot? 🙂

• sourra

Medlem
    5 juli, 2009 vid 00:25

Är den fullbridlad med block mellan fram och bak?

• pepa

Medlem
    5 juli, 2009 vid 07:35
    sourra;557061 wrote:
    Är den fullbridlad med block mellan fram och bak?

Har inte hållt i han än men ser väl ut som det är två block på varje sida va? Enligt Cabrinha skall det dock finnas två bridle settings som skiljer sig ganska distinkt från varann, återstår att se om det stämmer. Jag tänkte testa att modda bort blocken om det är för lite C-känsla i kajten. Återkommer självklart med en fetereview när jag testat den!

• neven

Medlem
    5 juli, 2009 vid 08:37

Läste nånstans att Switchbladen fortfarande kommer att vara wakestyle-kiten?

• pepa

Medlem
    5 juli, 2009 vid 13:16

Ja eller så var det jag som sa det 🙂 Det verkar som de marknadsför Nomad mer som en våg/freestylekite och Switchblade som wakestyle ja. Men ska jag vara helt ärlig så hoppas jag Nomad är bättre för wakestyle för SB har jag svårt för när det gäller den biten. Grym för freestyle dock.

• cortex

Medlem
    5 juli, 2009 vid 13:38

Ska bli kul att testa; kiten verkar vara väldigt lik Zombien. Både i teknisk design och i koncept.
    Får bli på nästa tur ner till Varberg.

/Kaj

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications