Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Campa i Varberg

• Campa i Varberg

Publicerad av rsn på 8 juli, 2010 vid 22:54

Jag tänkte åka till Varberg i helgen för att surfa och tänkte bo på camping. Vilken skall jag välja? Varför?

m3lk3r svarade 15 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • m3lk3r

Medlem
    8 juli, 2010 vid 22:58

Är du inte så haj på surfing eller tränar hängsele/fotstroppar/whatever så har ju apelvikens camping surfkurser men de har ju alltid fullt. Läjets camping? Agrells camping? (apel)

• rsn

Medlem
    8 juli, 2010 vid 23:13

Jag tar mig fram på vattnet och tänkte inte gå någon kurs. Är däremot från andra kusten och sugen på lite saltstänk och tänkte dra till Varberg över helgen för att kolla in surfers day och få några timmar på vattnet. Har tält, men ingen koll på campinplatserna…

Önskemålen är typ; nära vatten, hellre fest än barnfamiljer, behöver inte vara flådigt på något sätt…

• m3lk3r

Medlem
    8 juli, 2010 vid 23:21

Kam ju säga att det är inte apelvikens camping du letar efter då! Tycker de flesta campingar vid havet är för barnfamiljer, det är inte direkt som öland, på gott och ont.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications