Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Camping stuga klittmöller?

• Camping stuga klittmöller?

Publicerad av anonym-anvandare på 30 maj, 2000 vid 06:29

Hej jag vet att en av camping platserna i Klitmöller hyr ut små stugor också, nu undrar jag om någan har telefonnummer alt. e-mail adress till någon camping i området, känner att man blivit för gammal att bo i bilen.
    DK rules!!!

anonym-anvandare svarade 25 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2000 vid 07:58

Hej campingen längst bort vid bunkrarna heter Nystrup camping (känd från kultfilen surferne kommer) dom har stugor sist jag var där kostade det 1200dkr för 3dar.

Kör hårt!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2000 vid 08:50

HAR du någon adress telefon eller e-mail till dem.
    Tack på förhand.
    Va gött det är att det brallar!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 maj, 2000 vid 09:06

I försäsong och mellansäsong är det riktigt billigt att hyra en stuga och den uthyrning som har mest är http://www.klitmoeller.dk/. De har en katalog med ca 150 hus till uthyrning, som lägst neråt 1200 DK/vecka! Rekommenderas varmt om du ska stanna mer än ett par dagar. I högsäsong är priserna dyrare och mycket är uthyrt till tyskarna (dom kommer i mitten av juli). Säsongsindelning Klitmöller: A: 4/7-15/8 B: 27/6-4/7, 15/8-29/8 C: 1/4-18/4, 6/6-27/6, 29/8-12/9 D: Resten av året
    Har själv hyrt från midsommar och tre veckor framåt ett hus med bastu vilket inte känns helt fel.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2000 vid 08:51

Ring Nordsö camping i klittmöller på +45 97975071. De ligger mitt i byn och har de små stugor du efterfrågar. Fräsch gemensamhetsanläggning.
    //L

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications