- 
		Chinook mastförlängareSökte runt lite och kunde inte hitta nåt direkt negativt mer än nån som hade krökt sin i Sydafrika men tänkte i alla fall slänga ut en fråga innan jag slår till. Är den bra? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Chinook mastförlängare
Sökte runt lite och kunde inte hitta nåt direkt negativt mer än nån som hade krökt sin i Sydafrika men tänkte i alla fall slänga ut en fråga innan jag slår till.
Är den bra?
Jag har tidigare kört Chinooks SDM-förlängare och numera deras RDM-förlängare (alu) och tycker de håller hög kvalitet, så det är inte mkt att tveka på…bara att köpa.
Andra favoriter är Streamlined och Windsurfing Hawaii (med Streamlineds lysande quick-six-nedhal), om vi pratar alu-förlängare. Även Neil Prydes nya RDM-förlängare verkar riktigt gedigen.
http://www.vindsurfing.se/product_info.php?cPath=80_32_58&products_id=351 (WSH-förlängare)
En parantes: Har haft lite problem med min Liberty kolförlängare…spåren där metallringen för höjdjusteringen sitter slits och det har hänt att den hoppat ner ett hack eller hamnat snett och fastnat. Någon annan som råkat ut för samma sak? Dessutom väger den lika mkt som mina alu-förlängare, så för det priset känns det som man kunde begära lite mer…
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Chinook mastförlängare
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.