Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Coche liknande secret hemma
- 
		Coche liknande secret hemmaPublicerad av vogon-jeltz på 30 maj, 2009 vid 15:17Jag och Marcus drog en repa på ett mycket hemligt ställe utan våtdräkt 🙂 anteus svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Vogon Jeltz;549812 wrote:Jag och Marcus drog en repa på ett mycket hemligt ställe utan våtdräkt 🙂Såg ju schysst ut. Tror faktiskt inte det är tillåtet att ha egna hemliga spot…iaf inte för andra hbgare:wink: 
- 
Vogon Jeltz;549823 wrote:Kan lätt avslöjas men då måste jag döda dig 🙂Nej då,inte alls..jag lovar på min kiteheder att inte berätta det för nån mer:smile: 
- 
MårtenT;549878 wrote:är det råå?inte alls nära . 
 Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det hela
- 
Vogon Jeltz;549892 wrote:Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det helajag håller tummarna för det 😉 
- 
Vogon Jeltz;549892 wrote:inte alls nära .
 Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det helaJag vet och jag är också en sladdetfitta 😀 
 Börjar på J och slutar på P eller?
- 
Tyvärr, jag är ingen Golare! Jag och Mathias håller det för oss själva nu när det ändå är så många som benämner spot som secret! 
- 
Larssa;549923 wrote:Jag vet och jag är också en sladdetfitta 😀
 Börjar på J och slutar på P eller?Men blåste det inte nordostligt i lö, JP funkar väl inte då? 
- 
annasofia;549945 wrote:Men blåste det inte nordostligt i lö, JP funkar väl inte då?Jo det gjorde det, men det är inte JP vi var på! 
- 
Hbgkitare;549993 wrote:Jo det gjorde det, men det är inte JP vi var på!näsan växer … 
- 
Larssa;550019 wrote:näsan växer …Nej, men snoppen har nog växt! När det är varmt i vattnet slipper man Sport-snopp ju! 
Logga in för att svara.