-
Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2
Jag fick svar från Windance att Cold Water Mitts kommer i lager ca 20/2 och jag kommer att få ett mail när dom är inne så då ska jag beställa. Bara så att ni vet…bara å beställ!

Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2
Jag fick svar från Windance att Cold Water Mitts kommer i lager ca 20/2 och jag kommer att få ett mail när dom är inne så då ska jag beställa. Bara så att ni vet…bara å beställ!

Tack för tipset. Kan du säga när de skickat meddelandet att vantarna kommit in? Det vore sjysst.
synd att de inte har nårra cold water titts då
ahh fan nu e man uttråkad..
Jag får cold water tits så fort jag kommer i vattnet. Du kan få titta…!?… på mina…tyvärr är det lite behåring men det får du ta!

hö hö
vill ju inte skrämma bort dig från stranden med några hot om att jag skall komma och flukta… 
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.