Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Core Kite jam

• Core Kite jam

Publicerad av wakenils på 24 januari, 2009 vid 13:21

Hej svejs, hanger i perth nu, mestadels vid woodmans point plattvatten. Nu ar det Core Kite jam dar sa de har riggat nagra sliders och en kicker, riktigt skoj att kora pa!
    Efter en funderare idag sa bestamde viktor o jag oss for att vara med o kora i tavlingen. Ett skont event, man far tva repor genom sliderparken
    1 stor aframe
    1 lag step up down slider
    1 liten a frame
    1 svangt rail
    1 kicker
    Vi var mest med for att fa kora pa obstaclesen men jag gick visst vidare till final i amatorklassen forsta dagen och kom trea i det heatet, imorgon ar det dags igen, hoppas man kan satta nat nytt, hade inte kort alla sliderserna innan mitt andra heat sa var lite spannande.

Mycket grymma akare ar har, de slanger 5or och crowmobes pa kickern
    Imorgon ar det akning igen, ska bli skoj, raknar men en ganska solig och varm heldag med wakeboard pa morgonen o sen kiteing!

Undrar dock var habo locals holl hus…
    Viktor slanger upp lite bilder pa facebooken…

/Nils

yann svarade 16 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • trumpeten

Medlem
    24 januari, 2009 vid 13:30

Hej Nils, jag slänger upp bilderna i tråden bredvid dig. WTF kitesverige kan det ju inte hända mycket i vid den här årstiden. Förutom att halva Sverige är/har/ska på kiteresa

• nordstedt

Medlem
    24 januari, 2009 vid 17:12

Bra jobbat Nils, lycka till imorgon! Vi får väl släpa ut kickern i Rågelund till våren så du kan hålla en liten kurs 🙂

• sourra

Medlem
    24 januari, 2009 vid 17:18

Fett Nils. Har sett du då går hårt fram med chicksen också. Johannebergsmaffian är stolt över dig.

• yann

Medlem
    24 januari, 2009 vid 17:28

Gött Nils!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications