Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica i januari

• danielf

Medlem
    15 december, 2006 vid 09:56

Sticker över pölen över nyår, borta ca 14dgr, blir också Santa Teresa för min del, samma pris på biljett som Stoney, dvs. KLM/Martinair. €80 per väg för bräda om den väger under 20kg och är max 290cm lång. (9’6″) 😀

Skulle egentligen åkt till Marocko, men kan åka tidigast den 30:e, då kostar en reguljär biljett dit nästan lika mycket som till CR.

• stoney77

Medlem
    4 januari, 2007 vid 22:10

Jaha, då är man hemma i kylan igen, men jäklar vad gött det var…

• danielf

Medlem
    18 januari, 2007 vid 09:01

Samma här, men som du sa, riktigt jävla nice. Var så bra, att jag överväger tre veckor nästa januari också!

• stoney77

Medlem
    18 januari, 2007 vid 21:35

Har du varit ute något sedan du kom hem?

Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad att dra på sig vintergrejorna igen efter tre veckors shorts-surf, men jag kände mig helt CP första gången jag var ute här hemma igen. Helt bortkommen. Lyckligtvis kändes det som vanligt andra gången…

• danielf

Medlem
    18 januari, 2007 vid 23:06

Jag vet vad du menar. Inte vart ute än, till helgen kanske. Hade samma känsla när jag vart i Frankrike och Portugal, kom hem och skulle surfa stök-surf, fatta inget och surfa jättedåligt. En sak är säker, att gå från boardshots direkt till 6/4mm är inte drömmen. 🙁

• hildur_

Medlem
    22 februari, 2011 vid 14:12

Många som surfar där under dec-jan låter det ju som, men hur ser surfmöjligheterna ut under juni juli augusti?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica i januari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.