-
"Course"/directional brädor…
Verkar ju hända lite på kite-brädes fronten…Som jag förstått så kommer det komma några sk ”course” brädor i år, de allra flesta brädorna på marknaden idag är väl någon form av ”twintip”… Eftersom jag har kontakt med en custom-tillverkare har jag bett de att bygga förslag på ”course” brädor, som det ser ut nu kommer de bygga en ca ”165cm bräda” samt en runt 180cm…Killen som shape:ar (ägaren) har alltid kört på directional-brädor (”mutant”) o tycker det är lite roligt att directionals kanske blir lite populärare i framtiden. Min tanke är att erbjuda rena custom-brädor till de som är intresserade, man kan antingen ge honom en beskrivning av vad man förväntar sig av brädan samt bredd/längd, alternativt skicka en egen ritning inkl bygginstruktioner mm…Priset är lite svårt att svara på exakt men det kommer bli ett klart attraktivt pris! Så ev intresserade kan maila ideer/funderingar så svarar jag efter bästa förmåga. Bilder på de 2 ”course” brädorna kommer så fort de är klara (ca 2v byggtid).
Logga in för att svara.