Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › cred till vvk!!
- 
		cred till vvk!!Publicerad av niklas_s på 26 mars, 2006 vid 13:18tackar vvk för ett grymmt arangemang igår. å grymmt kul å se staffan i sitt öland-2004-tillstånd igen 😀 ian svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Niklas_S wrote:tackar vvk för ett grymmt arangemang igår. å grymmt kul å se staffan i sitt öland-2004-tillstånd igen 😀jee, får passa på att tacka jag med för en lyckad heldag med sjukt fint häng även om jag själv stundvis stod utanför och provsmakade varbergssnön. 
- 
Ian wrote:jee, får passa på att tacka jag med för en lyckad heldag med sjukt fint häng även om jag själv stundvis stod utanför och provsmakade varbergssnön.Ian, är det inte lite orutinerat att festa till det kvällen INNAN domarutbildningen?! 😉 
 (Gissar att du upplevde de första timmarna som bilden nedan…)
- 
Niklas_S wrote:tackar vvk för ett grymmt arangemang igår. å grymmt kul å se staffan i sitt öland-2004-tillstånd igen 😀Tack… – och det man inte minns har aldrig hänt! Eller vad säger Ian??? Det var en bra diskussion tycker jag! Bra med mycket folk som vill mycket samlat på en plats! Kul att Lomma är så laddade inför sommarens tävlingar! /Staffan 
- 
Verkar vara lyckat. Vi tänkte stanna till i Varberg på väg hem från Irland, men jag har redan drukit upp min öl-kvot för 2006… /adde 
- 
C_C wrote:Ian, är det inte lite orutinerat att festa till det kvällen INNAN domarutbildningen?! 😉
 (Gissar att du upplevde de första timmarna som bilden nedan…)hehehe, det var preciis så =) sen är det väl aldrig rätt att låta utbildning komma i vägen för festande? 😉 för övrig måste jag börja jobba på min hållning, saudan va illa 
- 
Jag drog på mig en jäkla förkylning och ligger hemma med mardrömmar om Ian och vetemjöl…:eek: 
- 
The_Novice wrote:Jag drog på mig en jäkla förkylning och ligger hemma med mardrömmar om Ian och vetemjöl…:eek:hehehehehe, ja det var inte nådigt vad staffan spårade ur där asså =D 
Logga in för att svara.