Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.
-
Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.
matthias svarade 20 år, 1 månad sedan 15 Medlemmar · 54 Svar
-
lägger upp lite dk-bilder sen, får se om det blir innan eller efter kite

-
precis vad jag tänkte på också, men sen såg jag att de va du. Då kändes det mer naturligt. sjukt stort att göra en dead man bara sådär.
-
Svar till:
1
[/ QUOTE ]
jevla fin den, men hur fan ser det ut haha
-
Svar till:
Svar till:
1
[/ QUOTE ]
jevla fin den, men hur fan ser det ut haha
[/ QUOTE ]
tror att det kanske är en downloop..? eller, ser konstigt ut om det är en vanl raley
-
anna jag vet att du har ett riktigt tysk hopp med. En boardoff. Jag vill se. Please
-
Svar till:
precis vad jag tänkte på också, men sen såg jag att de va du. Då kändes det mer naturligt. sjukt stort att göra en dead man bara sådär.
[/ QUOTE ]
Det skönaste är att om man kollar höjden på den så måste han ha störtat head först ner i vattnet haha
-
Svar till:
feta bilder hahhaha Vem faan är tyskjäveln som hänger upp o ner
[/ QUOTE ]
haha fyfan va snygg, oldschool is tha shiit
-
den är fan grym den där melker. Riktig oldboys kväll det där
-
Jag kan ett par gamla knep till. Ska ha kiteclinic på vombsjön nästa helg. 23 tyskar som kommer för att lära sig det senaste.
-
jag vill dra till vomb sanrt igen. Fan vad grymt det var sist.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Ni som kan… hur svår är en Deadman egentligen? Det verkar ju inte vara så svårt rent tekniskt, antar att det är modet att släppa bommen i det läget som är det kritiska!?
Jag skulle ju iallafall ha sjukt med höjd innan jag ens hade funderat på det tricket… -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Ni som kan… hur svår är en Deadman egentligen? Det verkar ju inte vara så svårt rent tekniskt, antar att det är modet att släppa bommen i det läget som är det kritiska!?
Jag skulle ju iallafall ha sjukt med höjd innan jag ens hade funderat på det tricket…[/ QUOTE ]
haha hört talas om nått som heter IRONIII
sjukt lätt trick…
Logga in för att svara.