Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.
-
Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.
matthias svarade 20 år, 1 månad sedan 15 Medlemmar · 54 Svar
-
Svar till:
Svar till:
precis vad jag tänkte på också, men sen såg jag att de va du. Då kändes det mer naturligt. sjukt stort att göra en dead man bara sådär.
[/ QUOTE ]
Ni som kan… hur svår är en Deadman egentligen? Det verkar ju inte vara så svårt rent tekniskt, antar att det är modet att släppa bommen i det läget som är det kritiska!?
Jag skulle ju iallafall ha sjukt med höjd innan jag ens hade funderat på det tricket…[/ QUOTE ]
hahha, det var det första trick jag lärde mig, då tyckte jag att det var ascoolt, nu tycker jag kanske det är mindre coolt, men mer tyskt

-
deadman e ju grymt! precis som handplant alltid kommer rocka på snowboard.
har sagt det förr och säger det igen. om 2-3 år kommer alla va trötta på superdupersnurrvolterna med 3 handlepasses i och gå tillbaks till det enkla stilrena. då blir deadman å boardoff grymt inne igen. -
nej jag vet inte det. Tror att cleana power trick kommer att vara the shit. Och dit hör nog inte deadman tyvärr. Även om det är grymt tyskt.
-
Goa bilder ju. Det hetaste tricket nästa år är nog board off + kiteloop
-
Svar till:
Goa bilder ju. Det hetaste tricket nästa år är nog board off + kiteloop
[/ QUOTE ]
vi snackade om det för 2 år sen – att det kanske skulle bli inne, men så blev det inte, fast det e klart att de e ball när ngn landar det eftersom det e klurigt
Logga in för att svara.