Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing CrossBow och Bomtryck -En nybörjares tankar

• hugeo

Medlem
    23 mars, 2006 vid 14:39

eyy rickitricky

hur går hojjne? tror nog fan du får vidga dina vyer även på kitesidan snart!

• nic

Medlem
    23 mars, 2006 vid 16:16
    HugeO wrote:
    eyy rickitricky

Inmate rambo har talat = nu faen får du skärpa dig annars kommer du vakna med ett hästhööve i sängen…

• rocco

Medlem
    23 mars, 2006 vid 22:13
    HugeO wrote:
    eyy rickitricky

tjena Hugg!

du snackar bara massa crap som vanligt 😀 . men hojen går bra. bara lite småmeck här o var. va senast ute o pumpade runt lite igår. E du fortfarande ona da island?

• hugeo

Medlem
    23 mars, 2006 vid 23:28

nu var ma nhemma safe and sound

• mrmille

Medlem
    26 mars, 2006 vid 00:14

Inte bara brossbows som bråkar minsann

aua1.jpg

• ollefax

Medlem
    26 mars, 2006 vid 07:49
    mrmille wrote:
    De få gånger jag sett c-shape ”invertera” är när en femte lina ställt till det och lagt sig runt kiten.

vet inte om det kan klassas som en invertering men nått liknande är det i alla fall 🙂

Fallet på bilden har jag för mig det var en feltrimmad femte som meckade till detta. Kiten låg redan på backen och vips… Kiten ”inverterade” i vart fall inte i luften!

Den bilden vill jag helst glömma. (den tidigare då) det där är min kite och det där beror på feltrimmade liner, och en ovana av 5-linors kitar. Skulle aldrig hända om jag hade sett till att alla linor var lika långa. det var inte värre än att dra i en lina så snurrad eden runt och for ner. (förövrigt så är den inte inverterad,den bara ligger på rygg)

En inverterad C-kite har jag endast sett då den varit något fruktansvärt dåligt pumpad. uttrycket har väll kommit på tapeten med Peterlynn kites och bow kites.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing CrossBow och Bomtryck -En nybörjares tankar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.