• soulsurferusa

Medlem
    20 november, 2006 vid 04:39

precis, jag kör själv på en quatro custom freestyle 110L, vilken e GRYMMMMMMMMM. (bilder hittar nu på: http://www.pappasrock.com/GEAR.html längst ner) Keith e bästa shapern på jorden. Inte konstig att även JP himself kör på några av Keiths shapes med endast JP klistermärke… Kolla aloha classic resultat listan och se hur många som kör Quatro. Då är dem som enligt sponsorer kör ett annat märke men egentligen kör på en Quatro custom… MÅNGA… inte äns med räknat…

Eftersom jag e omkring 100kg rekommenderade Quatro mig deras 92an wave Produktion, eftersom jag annars vikt mässigt få en likadan brädan men då ”lite” dyrare…

• adde

Medlem
    20 november, 2006 vid 07:36
    surfslusken wrote:
    … och då fattas bara den fjärde snubben som ju helst bör va nån riktigt hal surfare, gärna med fördelaktigt yttresom vi kan frånta me. Men var hittar vi honom?

Till er tjänst!

• surfslusken

Medlem
    20 november, 2006 vid 22:14
    adde wrote:
    surfslusken wrote:
    … och då fattas bara den fjärde snubben som ju helst bör va nån riktigt hal surfare, gärna med fördelaktigt yttresom vi kan frånta me. Men var hittar vi honom?

Till er tjänst!

Men då så!!! Bara att vi kör igång!

En liten projektplan:

1) Jesper B slänger in startkapitalet, INNAN han drar till Maui.
    2) Ola H knackar färdigt sin mjukvara o sparkar igång fräsen för 7000$ (som fakturerats till Jesper B)
    3) Jag börjar strecha rygg o axlar så dom håller för slipningen och gör ett studiebesök nere hos CLS Uffe. (Blir nog mer gitarr o pilsner än slipa bräda där eftersom de intresserar både Uffe o mej mer nuförtiden.)
    4) Adde åker på träningsläger, (som faktureras till Jesper B) finslipar movsen o bättrar på solbrännan inför katalog skjutningen i mars, om vi nu lyckats få fram en flytande prototyt tills dess.

Dom första glada kunderna bör kunna få underverken levererade till Påsk!

• donpedro

Medlem
    20 november, 2006 vid 22:38

De låter ju hur bra som helst!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.