Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Då var sjöbrismaskinen igång….
-
Då var sjöbrismaskinen igång….
Publicerad av mattias-j på 6 april, 2010 vid 14:02http://www.owc.nu/webcam/index.asp#
Kolla rådatafilen…
Och det är bara några plus i luften. Kan bli sjukt bra brisar nu i april med tanke på luft kontra vattentemp….
mick svarade 15 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Mattias J;604935 wrote:http://www.owc.nu/webcam/index.asp#
Kolla rådatafilen…
Och det är bara några plus i luften. Kan bli sjukt bra brisar nu i april med tanke på luft kontra vattentemp….
Håll dig i norr
🙂 -
Speedkenta;604960 wrote:Håll dig i norr
🙂:laugh: Jag skrev ju att Haga är vindsäkrast i Sverige i jobbtråden, såg du inte det 😉 Dessutom är jag ju nästan mest local av alla, morsan och farsan i Skogsby. Snart blir dock Micke Ö jättelocal!! Han kan gå på hörntänderna hem efter era grillningar :cool2:… Vi ses snart, vare sig du vill eller inte……var det du som var på Leo´s lekland förra helgen förresten? Var där med barnen, och lekte nog mest av alla! Såg dig och skulle gå fram och hälsa men då var du borta, förmodligen i bollhavet eller..?!
-
Mattias J;604962 wrote::laugh: Jag skrev ju att Haga är vindsäkrast i Sverige i jobbtråden, såg du inte det 😉 Dessutom är jag ju nästan mest local av alla, morsan och farsan i Skogsby. Snart blir dock Micke Ö jättelocal!! Han kan gå på hörntänderna hem efter era grillningar :cool2:… Vi ses snart, vare sig du vill eller inte……var det du som var på Leo´s lekland förra helgen förresten? Var där med barnen, och lekte nog mest av alla! Såg dig och skulle gå fram och hälsa men då var du borta, förmodligen i bollhavet eller..?!
Ja det var jag. Fan att jag inte såg dig Sofie tyckte du var där
Då kunde vi tagit på GPSerna i rutchbanan
Vad stort och vad folk det var på Leos
Såg din Bil på Haga idag väntade i flera timmar med du var väl och räknade kanadagäss i ankdammen -
Hallå Haga-proffs!
Jag tänkte åka ner från Sthlm i helgen och undrar om brisen gör jobbet på fredag eller kan man lika gärna sikta på lördag? (önskemål 10+ m/s)
Mvh / Mick
PS. Om någon vill samåka så finns det plats.
Logga in för att svara.