Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Då var sjöbrismaskinen igång….

• speedkenta

Medlem
    6 april, 2010 vid 16:44
    Mattias J;604935 wrote:
    http://www.owc.nu/webcam/index.asp#

Kolla rådatafilen…

Och det är bara några plus i luften. Kan bli sjukt bra brisar nu i april med tanke på luft kontra vattentemp….

Håll dig i norr
    🙂

• mattias-j

Medlem
    6 april, 2010 vid 16:59
    Speedkenta;604960 wrote:
    Håll dig i norr
    🙂

:laugh: Jag skrev ju att Haga är vindsäkrast i Sverige i jobbtråden, såg du inte det 😉 Dessutom är jag ju nästan mest local av alla, morsan och farsan i Skogsby. Snart blir dock Micke Ö jättelocal!! Han kan gå på hörntänderna hem efter era grillningar :cool2:… Vi ses snart, vare sig du vill eller inte……var det du som var på Leo´s lekland förra helgen förresten? Var där med barnen, och lekte nog mest av alla! Såg dig och skulle gå fram och hälsa men då var du borta, förmodligen i bollhavet eller..?!

• speedkenta

Medlem
    11 april, 2010 vid 14:15
    Mattias J;604962 wrote:
    :laugh: Jag skrev ju att Haga är vindsäkrast i Sverige i jobbtråden, såg du inte det 😉 Dessutom är jag ju nästan mest local av alla, morsan och farsan i Skogsby. Snart blir dock Micke Ö jättelocal!! Han kan gå på hörntänderna hem efter era grillningar :cool2:… Vi ses snart, vare sig du vill eller inte……var det du som var på Leo´s lekland förra helgen förresten? Var där med barnen, och lekte nog mest av alla! Såg dig och skulle gå fram och hälsa men då var du borta, förmodligen i bollhavet eller..?!

Ja det var jag. Fan att jag inte såg dig Sofie tyckte du var där
    Då kunde vi tagit på GPSerna i rutchbanan
    Vad stort och vad folk det var på Leos
    Såg din Bil på Haga idag väntade i flera timmar med du var väl och räknade kanadagäss i ankdammen

• mick

Medlem
    14 april, 2010 vid 11:06

Hallå Haga-proffs!

Jag tänkte åka ner från Sthlm i helgen och undrar om brisen gör jobbet på fredag eller kan man lika gärna sikta på lördag? (önskemål 10+ m/s)

Mvh / Mick

PS. Om någon vill samåka så finns det plats.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications