Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dacronsegel2004 -Det ultimata hånet?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2003 vid 20:49

Nej! Detta är inte coolt. Däremot är det vindsurfingens baksida. Det här är det minsta vi vill ha. Lite mer renodlad ren design lockar nya människor. Gamla sletna rosa/neonorange/neongröna färger är skrämmade och det enda folk tänker på när de ser sådant är sin gamla pråm bakom skjulet.

• eriksson

Medlem
    15 maj, 2003 vid 21:04

Usha!! … gillar inte alls såna segel!…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2003 vid 06:20

De är ju grymt snygga. Lite chickt 80-tal. JAg ser fram emot att prova ett.

• dude

Medlem
    16 maj, 2003 vid 12:39

Jag tycker dacronkänslan ger en riktigt härlig känsla, ja lite av den som fanns i vindsurfingen på dess storhetstid åttitalet. Det har ju faktiskt vart lite för mycket av ren utrustningshype för länge. >Så som jag ser det så byttes åttiotalets sköna känsla men låga prestanda mot ren utrustningshype i funboardens strävan efter planing och manöverbarhet. Nu är vindsurfingutrustningens funktion så pass befäst att marknadsaktörerna kan ge oss mer hållbarhet, variation och … känsla. Känslan hållar på att få fäste i sporten och vindsurfing kanske till och med håller på att bli populistiskt igen.

/Niklas

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juni, 2003 vid 15:39

Vilken färgkombination skulle du ha?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications