Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing DaDy´s got a new tOy . . .

• DaDy´s got a new tOy . . .

Publicerad av kitelife på 9 november, 2009 vid 19:50

så bidde det en ny bräda till slut 😀 MuTanT blev det och det bästa av allt man kunde hålla sig trogen :blush:

SlinGSluTT 4 life!!!

(nu är det bara vågorna som saknas! och lite vind kanske… Tack för att du sådde fröet Davids ; )

tobas svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • snygging

Medlem
    9 november, 2009 vid 20:12

Har aldrig tyckt om mutanter går som skit i båda riktningarna! Eller okej då i normal hållet går den som på rälls om man vill kunna hålla mycket kant för att t.ex. hoppa så nog bra old school! 🙂

• davids

Medlem
    9 november, 2009 vid 20:37

Ohhh erste classe Pan! Ser fram emot att få min med sen också, jävlar vad kul det ska bli att rippa old-school mutant, haha 😀

• kitelife

Medlem
    9 november, 2009 vid 22:36
    snygging;587545 wrote:
    Har aldrig tyckt om mutanter går som skit i båda riktningarna! Eller okej då i normal hållet går den som på rälls om man vill kunna hålla mycket kant för att t.ex. hoppa så nog bra old school! 🙂

men det var väl tur att det var jag som gick köpte den då och inte du . . . 😉

oldschool med för stor kite och för liten bräda = höga hopp är för misfit 122;an nu ska vi rippa upp vågorna och göra egen newschool delux :shocked:

• skotten

Medlem
    9 november, 2009 vid 23:38

time to pull some robbienaish mctwistiethings….

• gadget

Medlem
    10 november, 2009 vid 03:32

Vilken tur att det finns små kompostmaskar som tar hand om bl.a. mutanter som ingen annan vill ha… 😀
    Därmed inte sagt att det är något fel på grejerna.
    Synd att det inte funkar likadant på elektronik, jag har nämligen en mp3-spelare med 16 Mb minne om någon är sugen…

• martent

Medlem
    10 november, 2009 vid 10:52

Oldschool är nice ju. Du slipper iallafall jippa på den! Skälderviken nästa då!

• tobas

Medlem
    10 november, 2009 vid 13:05

Min Toxic Wave som inte är helt olik var ett riktigt lyft. Tog och flyttade över mina Free-stylepadz o stroppar så den blev riktigt go och så wake på free-style brädan 😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing DaDy´s got a new tOy . . .

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.