Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dags att börja använda hjälm…

• walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 18:30

ja vi ”gamlingar” (snart 28) får starta en hjälm-trend…

• nilsson

Medlem
    11 februari, 2005 vid 18:49

Svar till:

ja vi ”gamlingar” (snart 42) får starta en hjälm-trend…

[/ QUOTE ]

• bohm

Medlem
    11 februari, 2005 vid 19:18

jag kör (körde, nu passar den ju inte med luvan på) med helt vanlig hocheyhjälm. Den är ganskla lätt, sitter som en keps och tejpar man igen vid öronen så kan dessutom slippa att få sprängda trumhinnor…

Men det är ingen som beskyller mej för att vara snygg… grin.gif

• semivaken

Medlem
    11 februari, 2005 vid 20:45

http://www.ontopsports.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=helmet&osCsid=3f6c4af5cce0faf7ca50e07713adf15e&x=0&y=0

Maui Magic hjælmen, finns i svart… rætt snygg och billigaste som finnns i princip…

• walle

Medlem
    11 februari, 2005 vid 21:00

Svar till:

http://www.ontopsports.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=helmet&osCsid=3f6c4af5cce0faf7ca50e07713adf15e&x=0&y=0

Maui Magic hjælmen, finns i svart… rætt snygg och billigaste som finnns i princip…

[/ QUOTE ]
    jevligt ful, tycker jag, fast mindre ful än Gath hjälmen…

• jbi

Medlem
    11 februari, 2005 vid 21:50

Biltema inlineshjälm 99:- med extra pålimmade scotch-brite kuddar för att få till rätta passformen funkar kanon…

• zebulon

Medlem
    11 februari, 2005 vid 23:24

Har haft dessa 3D-Kite hjälmar i snart 2 års tid. Bara nöjda användare utom en… (Dessutom REA på innestående lager, 8 st kvar)!

/Jonas
    http://www.airborn.se

• skejtar_henke

Medlem
    11 februari, 2005 vid 23:33

Visst tror stadium säljer det. Själv jobbar jag på intersport och har lite koll. Protec är en skejt hjälm eller möjligt att den gjodes till fallskärmshopparna från början. Men det är riktiga grejor och skysst. Har haft en del annat skit genom åren jag skejtat. Men gillar protec bäst.. Vet att dom har en speciell modell för vattenbruk.

Svar till:

Svar till:

Här har du en skön kruka wink.gif http://www.hardheadedsports.com/protec-ace-wakeboarding-helmet.html

Har en likadan själv, sitter sket gött o kostar inte mycket heller!

//Andreas Å

[/ QUOTE ]
    fasen…tycker jag känner igen märket på hjälmen!?
    Säljer inte Stadium ProTech?
    Jag provade några av deras snowboardhjälmar i olika modeller och jag tror mina kastruller hemma har bättre passform frown.gif
    men hur e Wake modellen?

[/ QUOTE ]

• luuddee

Medlem
    12 februari, 2005 vid 01:33

fan henke jag åkte skateboard ida.. laugh.gif första gången jag satte ollie o så droppade jag från en jevla qp o nästan kickflip fast då slog ja nästan ihjäl mej..

• skejtar_henke

Medlem
    12 februari, 2005 vid 17:06

ska vi ta en tur i morgon. Låter som du hatt kul.. Sugen på att åka. Eller kanske vi får åka snökite. Vintern har ju kommit till skåne.

• kaiser

Medlem
    12 februari, 2005 vid 17:26

Ja o ludde satsar på snowkite i klagshamn imorrn

• semivaken

Medlem
    12 februari, 2005 vid 18:34

På bilden ja, snubben ær desto fulare. I verkligheten så ær den svart utan dekorationer el dyl. Nu pratar jag om maui magic hjælmen. Inte Mystic kite hjælmen, den ær dæremot jævligt ful…

• dedde

Medlem
    20 mars, 2005 vid 21:56

fetaste hjämen i stan…

• mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:13

De ä rätt skönt här, nästan alla kör med hjälm och den ena är snyggare än den andra. Den som illustreras på bilden här har i alla fall räddat mig många gånger!

Kostade ett par hundra på stadium. Funkar på vatten, land, snö. Bara att modda insidan med det skummgummi som följer med. Toppen!

• backe

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:17

Sådär bra bild kanske?
    Förutom ditt tryne ser man ju bara en topplua?

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dags att börja använda hjälm…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.