Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags att rata Billabong………eller?

• ian

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:25

hehe… måste säga att jag anar en viss dubbelmoral här men jag förstår iofs vad du menar, du klankar på dem som börjar för att det är tufft, och sedan säger du själv att du slutade för att det är töntigt, men jag kanske missuppfattade det hela en smula.

bryr mig inte om att det finns en massa töntar i snowboard, vafan, man kan ju inte låta nåt sånt hindra en fråån att ha skitkul.

eller?

• calle_b

Medlem
    31 december, 2003 vid 09:36

Håller med där! Kläderna i sej har rätt lite med sporten att göra egentligen…
    Har sett vindsurfare i allt från vanliga jeans, till balletkjolar(typ). Nä men seriöst, jag kan inte säga att jag bryr mej om hur surfare ser ut…. Jag känner inte heller nån oro för ”mode-bomben” mr anomym nämnde.

Vad är surfar-mode? Defeniera det först? smirk.gif

ha d grymt gott alla störda surfare(ni andra oxå) o GOTT NYTT ÅR.

• niklas_s

Medlem
    31 december, 2003 vid 10:26

”Windsurfing is so cool that people don’t even know it’s cool anymore.
    This is the coolest sport there is because it isn’t cool, and that’s what makes it cool.
    You don’t wanna be doing a sport that people think is cool, cause then it’s uncool because
    uncool people start doing it because it’s cool.
    -So right now this is cool! ”

Robby Naish

• naish

Medlem
    31 december, 2003 vid 11:06

den var faktiskt lite rolig grin.gif

• calle_b

Medlem
    2 januari, 2004 vid 10:58

Jo det där citatet är nog det bästa som finns, och det passar
    juh defenitivt in i denna tråd! smile.gif

Go fortsättning och må det susa duktigt i säven wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 12:40

Är det inte samma Robbie som kitear numera? wink.gif

• voodoo

Medlem
    2 januari, 2004 vid 13:09

visst ..mannen är ju affärsman smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 14:15

Ja han har väl tjänat en och annan krona genom åren! smile.gif

• calle_b

Medlem
    2 januari, 2004 vid 14:21

Det lär han ha gjort!

Snubben är kung i mina ögon! Sjukt duktig på v-surf, börjar kita, fortsätter me v-surf och bjuder något helt grymt!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2004 vid 21:20

Jag kan tycka att Billabong är ett colt märke tills det syns i alla butiker
    Det känns som culten försvunnit o det enda som gäller är att tjäna lover på märket.
    Jag med flera kommer INTE att köpa billabong

• anonym-anvandare

Medlem
    5 januari, 2004 vid 14:29

Jag tycker att det är ascoolt om man tex gått en veckokurs i sufing i Frankrike, och köper med sig massor av dyra Billabongkläder för att visa upp för alla vilken låtsassurfare man är. Det är ju verkligen att våga sticka ut. Dem flesta fattar ju antagligen att man är askass efter endast en veckas träning. Att då våga gå klädd som man vore Bodhi i Point Break, för att man lyckas råna sitt eget sparkonto. (Jag tror att det är mest unga människor som köper dyrare kläder än vad de borde). Det tycker jag är ascool. Då är man en riktig astuffing, VÅGA VARA BILLABONGTÖNT!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 januari, 2004 vid 17:39

Att tycka billabong e coolt e så långt ifrån cool man kan bli.
    att sedan han som tar in märket i sweden göttar sig o själv inte e ett dugg intresserad av surfing utan endast av pengar gör att jag hatar märket.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dags att rata Billabong………eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.