Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dansk fågelskådare beskjuten på fgk!
-
Dansk fågelskådare beskjuten på fgk!
Publicerad av luuddee på 27 augusti, 2004 vid 14:12var nere på fabgk vid 12 tiden men ingen vind så vi gick upp till bilen. precis efter att vi packat ihop våra grejor igen och nästan satt oss i bilen kommer en golfboll flygande precis över Kaiserwagen och träffa en dannsk fågelskådares bil rätt i sidan.. lol..
anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
AAAAARNEEEE HÄGERFORS-humor (obs, missa inte att han heter ”häger”-fors i efternamn)
-
Kitesurfers! Unite against the common enemy.
”-The Judean Peoples Front!”
No! no! The golfers!
Fakta.
Fågelskådare tar i regel upp en plats motsvarande personens volym plus kikare och fågelbok.
Kitesurfare. 1/4 klots volym med radie 20-30m.
Golfare skövlar skogar, kör SUV, tycker att det var bättre förr, startar världskrig, jobbar inte, är självupptagna, snyltar på andra, buggar, har strandnära tomt, är barnlösa, har villa ändå, kladdar på din dotter/pojk (Jo! det finns kvinnliga golfare(nja, kvinnliga och kvinnliga vet jag inte om jag ska kalla det) ), är humorbefriade, torterar cirkusmöss, flyger privat, kan inte backa sina åbäken till fordon, belastar hjärtochkärlsjukvården, reser till kanarieöarna, är otrevliga, hälsar inte, fastnar i en dm snö med SUV-helvetet, är otrevliga och sist men inte minst Golfar!
Ja, så är det.
/E
PS:Mamma och Pappa golfar. -
haha… bättre att bygga motorstadions av alla golfbanor som inte är strandnära!
-
Blev en fin liten bula i hans buss oxå.
Gillade hans kommentar starkt: D e nåe svineri! -
Svar till:
Ja edt är så man storknar…
[/ QUOTE ]
Ähh, lägg ägg va…!
-
Svar till:
Kitesurfers! Unite against the common enemy.
”-The Judean Peoples Front!”
No! no! The golfers!
Fakta.
Fågelskådare tar i regel upp en plats motsvarande personens volym plus kikare och fågelbok.
Kitesurfare. 1/4 klots volym med radie 20-30m.
Golfare skövlar skogar, kör SUV, tycker att det var bättre förr, startar världskrig, jobbar inte, är självupptagna, snyltar på andra, buggar, har strandnära tomt, är barnlösa, har villa ändå, kladdar på din dotter/pojk (Jo! det finns kvinnliga golfare(nja, kvinnliga och kvinnliga vet jag inte om jag ska kalla det) ), är humorbefriade, torterar cirkusmöss, flyger privat, kan inte backa sina åbäken till fordon, belastar hjärtochkärlsjukvården, reser till kanarieöarna, är otrevliga, hälsar inte, fastnar i en dm snö med SUV-helvetet, är otrevliga och sist men inte minst Golfar!
Ja, så är det.
/E
PS:Mamma och Pappa golfar.[/ QUOTE ]
ord!
/team august
Logga in för att svara.