Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Demohelg Bowkites 13-14 Maj
-
Davids wrote:Kommer dyka upp på söndagen, å kiters.se’s vägnar, och ha med mig Flexifoil Fusion drakar för att klämma, talla och åka på. Dessvärre hade inte Peter fått några Ions (Flexifoils Bow kite), men Fusion kommer jag vara där och visa upp, på söndagen…
Ses då, hej knekt!
Super i alla fall. Ses.
Hälsningar,
nic -
Davids wrote:Kommer dyka upp på söndagen, å kiters.se’s vägnar, och ha med mig Flexifoil Fusion drakar för att klämma, talla och åka på. Dessvärre hade inte Peter fått några Ions (Flexifoils Bow kite), men Fusion kommer jag vara där och visa upp, på söndagen…
Ses då, hej knekt!
Jag kommer nog också åka upp på söndagen. Ringer dig isf David. -
Gör det.. Jag ska upp och leva rövare i götet på lördagkvällen så jag kommer norrifrån, hörs på söndag, backfueled och jefflig:)
-
Det kommer att vara utlottning av en Underground FLX kitebräda bland alla som testar Ozone Instinct bowkite under demohelgen!!!
Läs mer på http://www.ozonekites.se/
nic
-
Lördag: Vinden verkar bli starkare norr om Tylösand och därför planererar vi demohelgen för Apelviken i Varberg på lördagen.
Söndag: Vinden ser bra ut även söderut och vi siktar på att kunna hålla demodagen i närheten av TylösandFör båda dagarna gäller att ni ringer 0734 486 486 innan ni åker för att få reda på exakt plats.
Praktikaliteter på stranden
Det kommer att finnas 2 stolar och ett bord (och ett blommigt solparasoll om inte det blåst bort) där organisationen finns. (bemannad/obemannad) Här anmäler sig de som har prylar för demo på ett A4 och får en liten plastremsa att fästa i demoprylen så att det är tydligt framgår vad man får rycka i och vad som är privat. Besökare kan titta i A4at för att se vad som finns.
nic
-
Lördag förmiddag: Väst, 8-12 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%
Lördag eftermiddag: Väst, 8-12 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%Lördag is da shit!
-
Tyvärr kommer det inte att visas några Waroo’s pga av att ett visst fraktbolag lämnat kvar paketet i Holland av en icke känd anledning och dom har stäng på helgerna…Har någon kontakter inom branchen så återkom gärna.
-
Här kommer lite info som jag fick av Nic som inte har tillgång till internet.Demohelgen börjar imorgon lördag i Varberg, Apelviken. Nic kommer att vara på plats redan vid 8.00 med dom flesta Bowkites.
Vindprognosen ser bra ut framför allt på förmiddagen 8-12 ms.See ya!
(Demohelgen fortsätter på söndag i Halmstad)
-
jevlar oxå… jag som blev full idag
ksa kanske se till att komma på lördag ändå…
-
walle wrote:jevlar oxå… jag som blev full idag
ksa kanske se till att komma på lördag ändå…
Fet chans walle, vi vet att du inte dricker !!!
-
Kiters.se kommer att visa:
Flexifoil Fusion med ny bar.
Peter Lynn Venom IILite olika småkites
Tyvärr han inte ION fram i tid. Men vi kommer att vara vid Rågelund hela sommaren, jag återkommer med demodag.
Jag kommer att vara nere på lördag och David på sön.
Peter
-
Halmstad imorgon! ser riktigt bra ut!!! lite vågor hoppas jag! check out dmi!!!
Chrille, Matthias är ni med imorgon???
Luddee, Sam, Claes… kommer ni?
-
Ludde kommer att komma och visa upp EH eftersom jag inte var körduglig idag! Hugo hänger väl kanske också med
Logga in för att svara.