Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing det bästa spotkortet?

• mjersen

Medlem
    7 maj, 2007 vid 10:06
  • christian12345

Medlem
    7 maj, 2007 vid 10:13

Hmmm.

Om man går till ytspänning, klickar SV och Skåne så får man

Command text was not set for the command object.

Det kan inte passa att det inte går att segla i Skåne i SV. Vidare så undrar jag om man kan chatta på spot och dags-basis där?

Christian

• gurra_g

Medlem
    7 maj, 2007 vid 10:23

@christian12345 381442 wrote:

Hmmm.

Det kan inte passa att det inte går att segla i Skåne i SV. Vidare så undrar jag om man kan chatta på spot och dags-basis där?

Christian

Nått knas med ytspänning förra året fungerade den så att spotsen kom upp om man valde vindriktning… nu kan man bara välja landskap o få upp alla spots för landskapet…

Vore gött om steffo gjorde en sån här på steffo under session… med spots o forum under spotsen för hela sverige…

• steffo

Medlem
    7 maj, 2007 vid 10:42

Spotguiden på ytspänning är under ombyggnad och kommer bli grymm när den är klar. Det är troligtis bara tillfälliga störningar.

• sourra

Medlem
    7 maj, 2007 vid 14:07

Ugh Talar med Danskar!
    Om du ger fanken i att klicka på vindriktningarna utan botaniserar friskt bland spotsen i dina trakter så får du i alla fall en hel del matnyttigt. Peas.

//Handlar av Senegaleser

@christian12345 381442 wrote:

Hmmm.

Christian

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications