Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Det här känns inget vidare
- 
Kan vi inte få halva gustav hit åtminstånde! 
 Fast man kanske är överiggad lik f*rbannat
 om halva den tar sig hit!Undarar vad gustav hade i byarna!?!? 
- 
tror det är den förbannade partikelacceleratorn i genéve som hindrar vädret. förbannade högtryck 
- 
davven;499971 wrote:Kan vi inte få halva gustav hit åtminstånde!
 Fast man kanske är överiggad lik f*rbannat
 om halva den tar sig hit!Undarar vad gustav hade i byarna!?!? Den hade ju en vindhastighet på ca 70m/s vid nått tillfälle, 
 Man hade nog med stor sannolikhet varit kraftigt överriggad endast med masten:P…
- 
Nu vet jag varför det inte blåser.. Mina nya svarta läckerheter (brädor, alltså) har anlänt i Svedala. 
- 
Jester;500345 wrote:Kommer på torsdag eller fredag.. Jag lovar!Enligt windguru så ser det ju ut att kunna komma lite vind tills på tisdag. 
- 
Nu har jag hittat den första stjärnan på länge i 08-regionen!! Längst ner i högra hörnet har hoppets stjärna tänts. 
 Håll tummarna!
- 
Eller så fixar man sina inställningar lite och lurar sig själv för en stund. 
- 
@dr Masse 500489 wrote: Eller så fixar man sina inställningar lite och lurar sig själv för en stund. Du skulle inte ha talat om att det var fejk – å så skulle vi alla ha fått känna lite adrenalin-lyckorus några tiondels sekunder. 
- 
@G_L 500465 wrote: Nu har jag hittat den första stjärnan på länge i 08-regionen!! Längst ner i högra hörnet har hoppets stjärna tänts. 
 Håll tummarna!Låt pulsen sjunka. Den är släckt nu. 🙁 
- 
Onsdag nästa vecka ser fin ut på windguru..Kolla Skälåker, Björkvik, Baggensfjärden och Erstaviken…ca 10m/s… 
- 
Jag hatar, hatar, internet. Tanken ”undrar vad det kostar att åka till island och om jag kan få ihop det på någe vis” dök för ett ögonblick upp i huvudet. Hur orealistisk kan jag bli? Fyyyyyy. Men kanske lite plattvatten på Värtan i alla fall? Hmmmm, ett skuggmöte där, svärmor hämtar, fixa elementskydden hemma… jo, det går nog. 
Logga in för att svara.