Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det senaste
- 
ja ljuger itne cp ja tycker den e fet om man tar bort trekanterna. 
- 
Svar till: 
 Jag behover en wave sjua, behover dock inte vara 2006 for de finns inga pengar till det. [/ QUOTE ] fan det enda ”pengarna” det finns till är en gammal ARx 
 eller kan du inte låna olles Boll wipika ??
- 
Svar till: 
 ja ljuger itne cp ja tycker den e fet om man tar bort trekanterna. [/ QUOTE ] Ludde! Nu lugnar du ner dig! 
 Inte mer socker för dig idag!
- 
jag gilalr inte trianglerna helöler men det e ju mr Hertsens som har trilskats… kanske kan göra dom röda 
- 
om det tvunget måste vara så så ja. gör dom i samma farg som det andra möget. . 
- 
Kite världen är som Si-Fi filmer som MAD MAX och WATERWORLD de första som dör av ”da A-bomb” är alla designers. 
- 
Svar till: 
 jag gilalr inte trianglerna helöler men det e ju mr Hertsens som har trilskats… kanske kan göra dom röda [/ QUOTE ] 
 Be honom fixa typsnittet också… det är väl lite väl 80-tal
- 
Det e ju inne med 80-tal.. det senaste är ju axelvaddar i våtdräkten 
- 
Svar till: 
 den här då [/ QUOTE ] Tyskarna kommer ställa sig och sjunga när dom ser sin flagga fara genom luften: Deutschland, Deutschland über alles, 
 über alles in der Welt,
 wenn es stets zu Schutz und Trutze
 brüderlich zusammen hält.
 Von der Maas bis an die Memel, von der
 Etsch bis an den Belt.
 Deutschland, Deutschland über alles,
 über alles in der Welt.
- 
ARX e fina grejjer och, som alla vet, sa star for stabilitet, supermaximum hangtime och sant!! Nog kanske allra mest lampad som vindskydd under vidriga strandaktiviteter dock, och du kan ju anvanda bladder gummit som kadisar  . .
Logga in för att svara.