Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det verkar bli bra drag imorgon!
-
Det verkar bli bra drag imorgon!
Publicerad av fredde på 30 maj, 2005 vid 17:37Någon som e sugen på kvällssurf i habo?
kaiser svarade 19 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
jag e på förmiddags och/eller eftermiddagssurf i habo imorrn. får se hur det blir med regnet
-
Fick ditt email Jens, jag kommer också med ut! har skaffat bil nu
Vi kan ju höras i morgon förmiddag.
-
jens!
fan jag e sugen du har inte plats i bilen? måste vara tillbaka i stan senast halv fem så ju tidigare desto bättre!
/Jakob -
väntar på min nya dator, så nu sitter jag här med chrilles eftersom jag sålt den gamla och han envisas med att logga in..
-
det verkar vara minst risk för regn på förmiddagen så om ngn är sugen då och har plats i bilen
-
ser också ut so mdet e då det blåser sämst.
jag tror på middagstid å framåt. kommer säkert regna å jävlas men jag tänkte bli blöt ändå, hellre bra tryck!!
-
jakob, jag har tappat ditt nr. ge mig en pling på 2119802 så ser vi till o åka ut om nån timme
-
Annapanna, godmorgon! Det verkar inte vara jättemycket vind nu tycker jag.. lbws nere som vanligt på morgonen, men http://www.ellog.se/se/m5_2_1_1.shtml säger bara 5ms i snitt.. men jag äter lite frukost och så så hoppas jag att det ökar. Ses snart!
-
Först och främst, tjenare! Är ny här.
Jag har funderat länge på att börja köra kite och nu i sommar blir det nog av. Tänkte bara höra om det är ok om man kommer ner och kollar lite när ni kör osv.?
Så om ni ser någon som ”inte ska vara där” så är det bara jag som spanar
Logga in för att svara.