Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Detta är för oss som vill kita fort som fan

• eagletech

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:41

Enligt min Garmin är mitt bästa snabbt som få.eller????
    mvh Roger Ö

• eagletech

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:55

Hugo dom har sagt att du inte åker snabbt????
    Är det snack eller vill du visa var skåpet ska stå smile.gif
    Jag vill träna på lite kiting från Anholt till varberg/Halmstad grin.gif
    Jag tror och vet att Mårten B vill vara med i båt,Sam är du med eller? jag vet att du är god för denna färd,kom igen och snacka med oss om en resa som heter duga.
    Mvh Roger Ö

• fifi

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:57

Hugo ska vara med så att jag kan vara med och ha en räddare…jag vill, låter som kul!

• zoolander

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:00

man kan säga att du uppfann speedkite..
    och att du e snabbast i sverige

• eagletech

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:03

Till våren är Mårten B på

• fifi

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:06

Svar till:

man kan säga att du uppfann speedkite..
    och att du e snabbast i sverige

[/ QUOTE ]

precis, man skulle ju faktiskt kunna säga så smirk.gif

• sbjorne

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:10

Svar till:

Hugo dom har sagt att du inte åker snabbt????
    Är det snack eller vill du visa var skåpet ska stå smile.gif
    Jag vill träna på lite kiting från Anholt till varberg/Halmstad grin.gif
    Jag tror och vet att Mårten B vill vara med i båt,Sam är du med eller? jag vet att du är god för denna färd,kom igen och snacka med oss om en resa som heter duga.
    Mvh Roger Ö

[/ QUOTE ]

Körde inte nån från Anholt till varberg för ett par år sedan?

• eagletech

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:44

Jepp men nu vill jag att det ska hända min vän.
    Om vinden är rätt så tar man dricka vid följebåt och går i land och vilar ca 1 tim, sen vänder vi tillbaka .
    Då gick det på 9 tim men dom hade segelbåt att ta hänsyn till,jag menar att man ska ösa fram och tillbaka om vädret tillåter. grin.gif
    Men om man ska köra vill man inte ha en massa som lägger sig i som när vi skulle ha race mellan Sverige och Danmark.
    Det var värdens bästa dag för race över sundet men en massa rövhål ville ha följebåt över med polis,brandkår,kustbevakning ,osv så det blev inget race men vi hade skitkul med att hoppa över följebåtarna som vi hade.
    Så därför vill jag bara att folk som vill och kan följa med utan FEAR. wink.gif
    Jag vet några som vågar,men dom väntar jag med att annonsera här. (Mycket snack här tongue.gif)
    Mvh Roger Ö

• rambo_johnson

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 00:25

pallar inte.. jag säljer döbilliga minicrossar på internet nuförtiden…

Min bräda gick dessutom på grund i dalen så ja har dåligt med speedboard frown.gif

• eagletech

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 05:03

Fegis wink.gif

• niklas82

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 09:53

Svar till:

Jepp men nu vill jag att det ska hända min vän.
    Om vinden är rätt så tar man dricka vid följebåt och går i land och vilar ca 1 tim, sen vänder vi tillbaka .
    Då gick det på 9 tim men dom hade segelbåt att ta hänsyn till,jag menar att man ska ösa fram och tillbaka om vädret tillåter. grin.gif
    Men om man ska köra vill man inte ha en massa som lägger sig i som när vi skulle ha race mellan Sverige och Danmark.
    Det var värdens bästa dag för race över sundet men en massa rövhål ville ha följebåt över med polis,brandkår,kustbevakning ,osv så det blev inget race men vi hade skitkul med att hoppa över följebåtarna som vi hade.
    Så därför vill jag bara att folk som vill och kan följa med utan FEAR. wink.gif
    Jag vet några som vågar,men dom väntar jag med att annonsera här. (Mycket snack här tongue.gif)
    Mvh Roger Ö

[/ QUOTE ]

kan inte välja bättre tidpunkt än 31/12 ?? verkar inte så jävla gött o kitea till anholt mitt i vintern.. men det är klart.. fan kör från mynningen, det är bara raka vägen ut.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications