Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Detta är vad som väntar oss:
-
Detta är vad som väntar oss:
Publicerad av blackadder på 26 juni, 2009 vid 05:09blackadder svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
…om vi inte sköter oss och om det skrivs om kite i ordningsstadgan.
-
Ja det ska skrivas i ordningsstadgarna. Men vi sköter ju oss, så det är väl lugnt…
-
pjoter;555509 wrote:gott. förstår dom mkt väl. vattenskotrar är sjukt störiga! 🙂
Förarna med dåligt omdöme är ju de som stör, precis som kitarna som inte respekterar fågelskydd mm.. Det är ju sällan folk med vanligt sunt förnuft orsakar nån störning.
-
haha, fast jag tycker dom stör lik förbannat då dom låter en massa. 🙂 Precis som det är rätt störigt med alla miljarder motorbåtar då man ligger på en klippa i bohuslän. (självklart är jag lika störig själv då jag också kör motorbåt ut).
-
Tänk på att det finns folk som tycker att motorbåtar, kitare, vattenskotrar, vindsurfare, hundrastare, osv är störiga. Det handlar bara om vilken vy personen i fråga har själv. Sverige är sjukt folktomt om man ser det globalt, och det borde finnas plats för alla (mod idioter).
Logga in för att svara.