Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Detta e ta mig fan inte rättvist
- 
		Detta e ta mig fan inte rättvistPublicerad av matthias på 5 oktober, 2005 vid 08:04Killen e snorrik, köper in sig i cabrinhateamet och åker världen runt med dom å lever livet, spelar in filmer och träffar fina brudar. 
 > FETA NYHETER <
 mrmille svarade 20 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
huh?? Köper in sig i Cabrinha teamet? Han är ju fett grym Stav… 
- 
Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare. 
 Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!!
- 
ha, visste jag inte… coolt ändå att han är så jävla grym och har grym stil… 
- 
Svar till: 
 Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare. 
 Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!![/ QUOTE ] Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!![/ QUOTE ] Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom [/ QUOTE ] ja iallafall fjoill företagen  
- 
Ge mig 100 mille så lägger jag ner KajTech direkt!    /Kaj(Tech) 
- 
tror du kan få en mrmille iaf. . lägger du ner för honom emd? 
- 
Pfff, Mille e ju Peter Lynn pimp. He he. Iofs vet jag inte vad njure/lever osv är värt på den svarta marknanden… men jag tror inte att jag kan leva gott på det i 50 år (eller helst mer). Så jag tackar nog nej till det erbjudandet.  /Kaj(Tech) 
- 
Svar till: 
 tror fan inte man får mycke betalt för Mille [/ QUOTE ] det beror nog på vad man värdesätter det  i ditt fall då så är det ju bara trissa upp kilopriset så blire ju nån miljon ganska snart!  
Logga in för att svara.