Senaste nytt Forums Dokumentär.

• Dokumentär.

Publicerad av anonym-anvandare på 18 november, 2003 vid 10:26

Tja alla! Jag pluggar digital animering i Karlshamn, och nu har vi ett film projekt (vanlig kortfilm, inte animerad). Jag ska komma på en ide, skriva ett manus och KANSKE genomföra den.
    ok mitt problem.
    1. Funderar på att göra en dokumentär om surfare. Vilket ger lite nya problem. Måsste ha tag på ett gäng surfare som är villiga att åka ner hit och surfa lite (kommer ingen vart då studenter fortfarande är fattiga), och att säsongen är över för många. Man kan inte få med haga ”feelingen” ex.

2. Någon som har en annan ide på vad jag kan göra för film. Den ska va mellan 4min 50sek – 5min lång.

HJÄLP!

/Hellgren

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    18 november, 2003 vid 10:34

blanda lite olika x-sporter..typ SK8, inlines o Cyckel??
    eller surf o kite?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2003 vid 10:43

Hmm.. inte en helt dum ide. Men det måsste innehålla nån intrevju av nått slag också.

• vinta_kestrel

Medlem
    18 november, 2003 vid 10:51

Du får invänta bra sydost/sydliga/sydväst-vindar (>10m/s) och dra till Lindö i Ronneby eller hänga med de nånannanstans om de ska iväg till västkusten eller Skåne t.ex.

Du bör få en del bra foto på Lindö om det blåser bra och är hyfsade vågor. Vet de dessutom om att du kommer så blir det väl försök på dubbla framåt och pushloops för hela slanten.

Stäm av med Johan ( jopi’s profil ) som även finns här på forumet. Han brukar ha koll på när de drar till Lindö eller nån annanstans.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    18 november, 2003 vid 10:58

men har du några polare som sysslar me något lite tuffare än dataspel??? då kan du ju gör ainterjuv med dem, ge dem en sk8board, ett par inlines, en cykel..O så pushar du dem till att försöka på lite olika trix, interjuvar dem om va dem tyckte om dessa sporter, om det var svårt,kul osv..