• _sofia_

Medlem
    15 april, 2009 vid 19:50

Därför du inte svara grrr!

• hildingdude

Medlem
    15 april, 2009 vid 19:59

en Local vet alltid när de blåser =)

• virena

Medlem
    15 april, 2009 vid 20:44

Blåste det verkligen så att det gick att köra?

• _sofia_

Medlem
    15 april, 2009 vid 20:58

Virena komemr du på lördag? Jag måste fråga en del om Brazil 😉

• virena

Medlem
    15 april, 2009 vid 21:51
    _Sofia_;540752 wrote:
    Virena komemr du på lördag? Jag måste fråga en del om Brazil 😉

Jag vet inte ännu om jag kommer, jag får besök från brasilien imorn. Ja, om han nu lyckas ta sig förbi flygplatsen i frankfurt vill säga. Han pratar inte ett ord engelska så det kan bli spännande. Så jag får se om jag kommer. Det är bara att maila eller ringa annars:laugh:

• haze

Medlem
    15 april, 2009 vid 22:32

Virena nu börjar det verka som förra året med engelsmannen 😉

• roland

Medlem
    15 april, 2009 vid 22:32

Det kommer vara minst en brasse nere i varberg med…och Portugisiskt talande svennar…
    Virena skrev du en inbjudan till han? Tror dom e snällare i frankfurt jämfört med Lissabon!

• virena

Medlem
    16 april, 2009 vid 06:39
    Roland;540765 wrote:
    Det kommer vara minst en brasse nere i varberg med…och Portugisiskt talande svennar…
    Virena skrev du en inbjudan till han? Tror dom e snällare i frankfurt jämfört med Lissabon!

Hej hej!
    Så bra:) kul om han kan prata med nån mer än mig för det kan ju bli lite tröttsamt:tongue: Kommer en brasse också till instruktörskursen, men det är ju bara en vecka.

Ja, jag skrev nån inbjudan som jag skickade, så den har han. Nu är det bara att hoppas att han lyckades hitta rätt i frankfurt, eller lyckas, det är väl om en timma eller två.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications