Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Draget tidigt imorgon.
- 
		Draget tidigt imorgon.Publicerad av henkeman70 på 15 juni, 2007 vid 12:20Någon mer än jag som är sugen på att komma ut tidigt imorgon. På plats runt 0830 – hur låter det? DMI utlovar bra vindförhållanden. SMHI snackar om regn. Sötvatten är ju bara bra att skölja kiten med så det känns ju rätt. :laugh: henkeman70 svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
@henkeman70 390521 wrote: Någon mer än jag som är sugen på att komma ut tidigt imorgon. På plats runt 0830 – hur låter det? DMI utlovar bra vindförhållanden. SMHI snackar om regn. Sötvatten är ju bara bra att skölja kiten med så det känns ju rätt. :laugh: Jag kommer att vara där någon gång omkring då…..bara så du vet att du inte kommer vara ensam 🙂 
- 
@toby 390563 wrote: Jag kommer att vara där någon gång omkring då…..bara så du vet att du inte kommer vara ensam 🙂 Gott mos Toby. Ses där. Ge mig en flex på 30 min bara. Det finns alltid en risk att man försover sig lite på en lördag. 🙂 
- 
@henkeman70 390625 wrote: Gott mos Toby. Ses där. Ge mig en flex på 30 min bara. Det finns alltid en risk att man försover sig lite på en lördag. 🙂 Om jag känner dig rätt, kan det bli att försova sig hela dan:wink: 
- 
Jag kom i tid Virre! 🙂 Det vart ju dock en bomkörning…*suck* 
- 
Bomkörning och bomkörning, var tacksam att Du har nära till havet! När går nästa kite-resa? /Walter Frankfurt 
- 
Tjenare Walter! Har du kommit på plats nere i Wurst-city? Vad gillar du stan? Har du mumsat i dig din första currywurst mit pommes ännu? :laugh: Funderar på någon kanarie-ö 2:a och 3:e veckan i Aug. En tvåveckors borde garantera surf. Fick ju noll(!) timmar på vattnet i Grekland senast… 
Logga in för att svara.