Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Du som filmade i Askim i Lördags…

• gadget

Medlem
    1 september, 2009 vid 17:52

Kanske existerar inte ironi på vindsurfing-konfen.!? :confused2:

• hellgren

Medlem
    1 september, 2009 vid 18:47

Min vän.. Finns inget att sörja, jag har en kite. ozone 14 kvm -08 hänger på tork från igår. Ganska kul, dock är jag inte fan att få på mig badbyxorna utanpå dräkten, så jag kommer nog aldrig bli accepterad! 😉

• crash151

Medlem
    2 september, 2009 vid 00:49
    hellgren;572037 wrote:
    Jo jag vet hon är snygg.. Synd att inte din mamma är hälften så snygg, då hade jag sluppit byta nummer och skaffa det där besöksförbudet mot henne.

YouTube – Mother Lover-SNL Short Full Video

Hohoho…
    Länken va ju total grym…
    ”I’am a mother lover, I’am a mother lover to. We s….. hehe

• crash151

Medlem
    2 september, 2009 vid 01:04

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=fX0TcX4W81o&feature=related”]YouTube – Mother Lover – Andy Samberg & Justin Timberlake – SNL (with Lyrics)[/ame]
    Texten

• hellgren

Medlem
    11 september, 2009 vid 12:09
    snygging;571822 wrote:
    Hehhe det var jag , daniel min kompis har allt på sin dator nu, skall kolla hur mycket vindsurf det blev och be honom lägga upp det. Tänkte att det kunde vara kul att filma lite vindsurfing också trots att fokus var på kitekompisen så att man fick lite kännsla för hur mycket det blåste! Det är gött med Asmin det verkar vara en friendly atmosfär mellan kite och vindsurf

Tja! Hur går det kommer det ut nånting? 🙂

Är Daniel, Danneman här på forumet? Ledtrådar leder mig att tro så..

/Hellgren

• luddekludde

Medlem
    11 september, 2009 vid 13:41

klockrent!

• above_the_law

Medlem
    11 september, 2009 vid 18:58
    hellgren;571763 wrote:
    .. jag tror jag vindsurfade förbi dig en eller 2 gånger, var kameran igång då? Hade gärna sett hur det såg ut.. Inne i ett analysera mera stadie. Alltid bra att se sig själv utifrån då 🙂

Hade ett orange segel, svart våtdräkt och en mörkgrön sele.

/Hellgren

Det är konstigt… Jag älskar också att se mig själv, men det är nästan aldrig någon som filmar…än mindre lägger ut.
    Jag har nu mer deppat ihop och börjat med Fluoxetin, dyra viner, whiskey, mörk rom och Go-Pro-Cam. Nej skämt å sido, någon Go-Pro-Cam har jag inte… ännu p g a dyra krognotor;-)

Äh, köp ett stativ och var beredd att få redigera i dagar/veckor eller betala någon som gillar att filma/fota vet ja.

Lycka till:-)!

• hellgren

Medlem
    11 september, 2009 vid 22:00

Har faktiskt en polare som är duktig fotograf som följer med ibland.. Tycker helt enkelt att det är jävligt kul och lärorikt att se min stance och helst av allt mina moves.. Man har ju som sagt sett det tusen gånger på andra filmer, men är inte säker på om man själv gör rätt elelr inte..

Jag kan hojta till nästa gång fotofgrafen hakar på mig ut så kan du hänka Above..? Om du är intresserad.. Han plåtar gärna kites också..

• above_the_law

Medlem
    11 september, 2009 vid 23:23

Ha ha, vilken jävla tur att spriten finns…och att jag inte missade den här tråden:-).
    You made my day boys. Thank you Cleveland, Rock´n Roll.
    Får mig nästan att tänka på Danzigs ”Mother” eller Missfits ”Workin at the Devils Whore House”.
    Nej, nu måste jag kvarta för inga goa damer finns i närheten:tongue::tongue:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Du som filmade i Askim i Lördags…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.