• anonym-anvandare

Medlem
    18 januari, 2000 vid 10:18

gör och gör, det kan ju knappast kallas sätta en table + 2ggr framåt. Brutalare krasch får man ju leta efter…enligt samma modell vill jag gärna påpeka att jag i så fall kan ”göra” både dubbla framåt och pushloops – men med ungefär samma slutresultat…

• dr-masse

Medlem
    18 januari, 2000 vid 15:26

En version som ”i teorin” (som det så fint heter) inte borde vara omöjlig, så länge någon annan än jag provar, är en Push-Framåt. En ganska najs version av Bakåt-framåt, eller vad tror ni? Att döma av de rejält höga pushloopar jag såg i Guincho i somras så finns det tid till diverse roligheter på nervägen. Dessutom har väl push-loopen fördelen att man kommer ut i ett mer ”framåtvänligt” läge än efter en bakåtloop?

Snacka om att man kan försöka verka insatt i något som man själv inte är i närheten av… 😉

Loopa på!

• pa-drift

Medlem
    19 januari, 2000 vid 08:59

DU sänder ut ett s.o.s till dig….
    Hur får man kontakt med dig….finnes email osv, för dubbelloop snack??

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2001 vid 06:39

http://www.stehsegelrevue.com finns det en schysst dubbelloop

• oscar

Medlem
    28 augusti, 2001 vid 07:51

Enligt http://www.north-windsurf.com så har Teritahau satt trippel redan och är, ska, åka till Marocco för att få detta på bild.

• challgren

Medlem
    28 augusti, 2001 vid 08:19

Om jag inte minns fel så snackade Bringdal om att göra en clew-first bakåt för att sedan gå in i en framåt. När han blev pressad på om han verkligen satte den så sa han att han i varje fall visste hur han skulle göra i teorin…ungefär som oss andra…fast lite lägre ribba på tricken…

/Christian

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications