Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dubbelboardbag köpes!

• Dubbelboardbag köpes!

Publicerad av naish på 20 april, 2005 vid 20:50

HELLÖ!
    Jag skulle vilja köpa en Dubbelboardbag som ligger runt 260×65 bred. Vet att jag BORDE skriva inne på köpes men det verkar som ingen kollar där. Skicket skiter jag i!! Bara blixlåsen fungerar så e jag nöjd.

Om någon skulle ha någon hemma kan ni ringa 0730662816 eller skicka iväg ett mail Philip.serger@swipnet.se Jag finns i Malmö trakten.

anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • naish

Medlem
    21 april, 2005 vid 08:13

ooo.gif

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 08:19

Någon måste ju ha någon confused.gif

• adde

Medlem
    22 april, 2005 vid 08:26

Bra dubbelbaggar växer inte på träd, nästan omöjligt att få ta på begagnat (eller ens nytt för den delen)

Vad skall du ha i den? Har en DaKine 260×60 som rymmer två vågisar eller en vågis+rigg eller EN freestyle (typ 66-68cm bred).

/adde

• niclase

Medlem
    22 april, 2005 vid 10:01

Köpte en flonkans ny Tekknosport 260*70, 10mm med hjul, från vindsurfing.se för 1800:-. och det var inkl. frakt med UPS som körde hem skiten till mig. Det tog 4-5 dgr att få den hemskickad från beställning.

N

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:18

Okej. Jag hade tänkt att ha en playmate på 100 liter och den är ju 63 bred och en AHD maui force. Tror du d kan funka`?

• adde

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:21

Inte med stroppar på, det KAN gå utan.

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:59

Svar till:

Okej. Jag hade tänkt att ha en playmate på 100 liter och den är ju 63 bred och en AHD maui force. Tror du d kan funka`?

[/ QUOTE ]

jag mailade ner till Tekknosport (info@tekknosport.de ) och fick svar inom en timme. Bagen rymmer dos brädos om man som tidigare påpekats lossar ena änden av fotstroppen.

N

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications