• DVD/Video

Publicerad av anonym-anvandare på 24 oktober, 2004 vid 12:48

Hej,
    nu när vi börjar närma oss slutet av säsongen frown.gifhar jag 2 frågor vad gäller instruktions videor. Som bakgrund är jag främst intresserad av att titta på instruktionsvideor som berör planing, footstraps, sele, riggnings tips, jippar – mao ganska brett.. blush.gif:

1) Givet ovan – har någon koll på några bra filmer att köpa?
    2) Har ngn dessa filmer och vill sälja, eller kan rekommendera länkar till ställen där jag kan köpa dem begagnat/nytt?
    ///David

anonym-anvandare svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • judo-freddan

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 08:17

Gipp: Carve clinic 1 o 2 m Peter Hart.
    Komma i stroppar, plana, vattenstart m.m.: ”Turn for the better” med samme man.

http://www.elephantseals.com/

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 22:01

jag hittade en site, har för mig att den var engelsk, där man kunde både hyra och köpa bland annat Peter hart´s instruktionsvideor. Om man hyrde så fick man en fil via nätet som funkade en vecka… Verkar bra om man inte vet vad man är ute efter. Kostnaden har jag för mig var så där en femtiolapp för hyran. Tyvärr har jag inte kvar namnet på siten, jag la in det här på konfen o frågade om nån prövat att hyra, men fick inget svar. Det var nog i augusti eller tidigt i september kanske.

TSSS

• chrillecarlsjo

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 11:09

Köpte en ny instruktions DVD i helgen på SP i vbg.
    Den hetter Dr. Beats Windsurfing kammasutra.
    Där får du lära dig allt från riggning till loopar, man får lära sig ALLT.
    Så den rekomenderar jag verkligen! kostade typ 350spänn

/Chrille wink.gif

• judo-freddan

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 12:05
  • anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2004 vid 10:31

TotalVid verkar bra, men är DVD-flmerna regionsfria eller är det amerikansk region bara?

• judo-freddan

Medlem
    1 november, 2004 vid 11:27

Regionsfria

• anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2004 vid 15:18

Kanon, tack! Precis vad jag ville veta.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 november, 2004 vid 20:56

Men det funkar ju fan inte!!! Är det nå’n som har beställt från TotalVid nyligen? Har mailat dom ett flertal gånger men dom har inte kommit med nå’n lösning än. Vill ha Plug ’N’ Play och Serious About Waves men dom går ju inte att få tag på!!!! Blir så trött!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications