Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › e det du rambo?!
- 
		e det du rambo?!Publicerad av anonym-anvandare på 12 januari, 2005 vid 19:32http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=1455&sort=1&cat=12&page=1 å varför i hela friden e du anonym?!?! basse svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Det lär det väll inte vara, varken samma telnummer eller bräda? Han har en Tabou 3s57… 
- 
Finns ju fler än en Tabou bräda i Gbg, du får väl ringa på annonsen och fråga!!!  
 Varför är du anonym???
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst12 januari, 2005 vid 21:05haha..jo jag säljer min nyköpta bräda lagom tills jag åker på surfresa  (sen e de inte en sådan bräda jag har..) för såhär se min ut  
- 
vilket datum är det du och andreas pyser rambo? ska ni bo på el coco med mig och johan?  
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst12 januari, 2005 vid 22:02SHAAAD AAAP!!! dem hade fan åkt med ner om jag inte slarvat bort ena toffel helvetet    
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst12 januari, 2005 vid 22:05vi åker den 17:E(måndag, när drar ni? haha..klaaart!  eller jag vettefan..ärligt talat så glömde jag av vad pappa Za sa eller jag vettefan..ärligt talat så glömde jag av vad pappa Za sa 
 Men de låter bekant 
- 
dra upp shortsen pojk!  Skall tänka på dig och dina chopp i Eljake när jag och adde slappar läpp på Maui… 2x  
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst13 januari, 2005 vid 20:08döh, din feta gammla gubbe.. 
 battla ut mina nya toffler istället om du är så ball 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst13 januari, 2005 vid 20:14haha, du e bara avondsjuk…på toffler menar jag såklart  
Logga in för att svara.